Skocz do zawartości


Zdjęcie

jak wymienić biżuterie w Aparcie?

wymiana Apart kolczyki karteczka

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 tom19

tom19

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 04 styczeń 2017 - 15:49

Witam. Mam mały problem zwrotem kolczyków. Zakupiłem w Aparcie kolczyki z diamencikami za 399.00 zł na prezent. Okazało się,że kupiłem ze złym zapięciem i chcieli go po prostu  wymienić ( w czasie kupna upewniłem się u sprzedawczyni czy wymiana na inne zapięcie będzie bezproblemowa odpowiedziała, żę tak )  lecz niestety nie mogli zwrócić, ponieważ nie posiadali karteczki z ilością karatów i że te diamenty były kupione właśnie u nich. tylko jest jeden problem bo ja podczas kupna nie otrzymałem żadnej innej rzeczy prócz pudełka z kolczykami, paragonu przypiętego do karty jak dbać o biżuterie  i złotej karty klienta. Nie wiem co teraz zrobić. Zależy mi na wymianie. POMOCY!



#2 enzymata

enzymata

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 420 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 13:09

Chyba nie do końca rozumiem. W tym samym sklepie, w którym zakupił Pan biżuterię ją Panu zmienili, a teraz nie chcą wymienić?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wymiana, Apart, kolczyki, karteczka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych