Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fryzjerstwo jako hobby?

wróć do serwisu Księgowość 22 odpowiedzi w tym temacie

#1 hopsior22tv

hopsior22tv

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 09 grudzień 2016 - 13:48

Z zawodu jestem ekonomistką, lecz od zawsze ciekawiło mnie fryzjerstwo. Obcinać nigdy nie próbowałam, lecz robienie fryzur od zawsze było moim hobby. Czy waszym zdaniem kursy fryzjerskie mogłyby mi pomóc rozwinąć swoje umiejętności i zamienić moje hobby w pracę?

#2 agrest2104

agrest2104

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 grudzień 2016 - 20:37

Szczerze mówiąc wątpię -  jeśli robisz coś z pasją, to nie potrzebujesz do tego żadnych kursów, ani niczego takiego. Chyba, że chcesz zacząć robić to zawodowo, to wtedy może Ci się taki kurs przydać.

#3 zosia28

zosia28

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 12 grudzień 2016 - 10:51

Najlepiej jeśli praca jest jednocześnie hobby:)

#4 tomekmorawski1987

tomekmorawski1987

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaJarocin

Napisano 14 grudzień 2016 - 11:21

musiałabyś porobić jakieś kursy i wtedy obcinać ludzi. Nie ryzykuj bez uprawnień

#5 Guest_Liza

Guest_Liza
  • Goście

Napisano 09 marzec 2017 - 17:02

Z pewnością kursy Ci pomogą, właściwie są koniecznością, bo ludzie nie pójdą do kogoś, kto nie ma uprawnień. Zresztą ile się mówi o tych, co narzekają, jak fryzjerka coś spaprze, reklamują fryz. Także na pewno zrób kursy.
Najlepiej pod okiem doświadczonych fryzjerów.

Ja bym do laika nie poszła na ścięcie. Zawsze wybieram profesjonalistów -w Krakowie ostatnio byłam w www.mlsalon.pl. Zdecydowanie wolę mieć pewność, że wszystko będzie ok.

#6 Juras

Juras

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 41 postów

Napisano 10 kwiecień 2017 - 14:35