Skocz do zawartości


Zdjęcie

jaki okres wypowiedzenia


wróć do serwisu Księgowość 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Martyna

Martyna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 269 postów

Napisano 28 listopad 2016 - 12:29

Witam bardzo prosze o inf. na pytanie. Pracownik zatrudniony okres probny 01-09-2015 do 30-11-2015 następnie 01-12-2015 do 30-11-2016, Następna umowe chcemy zawrzeć od 01-12-2016 na czas nieokreślony jaki okres wypowiedzenia.



#2 Guest_Asia

Guest_Asia
  • Goście

Napisano 28 listopad 2016 - 15:08

Umowa zawarta na okres próbny

  • 3 dni robocze, jeśli okres próbny przekracza 2 tygodnie
  • 1 tydzień, jeśli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie
  • 2 tygodnie, jeśli okres próbny wynosi 3 miesiące
Na czas nieokreślony:

  • 2 tygodnie przy przepracowaniu okresu krótszego niż 6 miesięcy
  • 1 miesiąc przy przepracowaniu okresu co najmniej 6 miesięcy
  • 3 miesiące przy przeprowadzeniu co najmniej 3 lat

 



#3 Martyna

Martyna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 269 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 15:51

ale proszę konkretnie od 22-08-2016 r. przysługuje 2 tygodn. okres wyp.



#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 21144 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 01 grudzień 2016 - 15:53

Co konkretnie? Już bardziej chyba się nie da niż podpowiedziała Asiawink.png



#5 Martyna

Martyna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 269 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 19:07

to tak mam wpisać w dodatkowej inf. o warunkach zatrudnienia?



#6 annaks

annaks

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 01 grudzień 2016 - 21:19

Przy umowie na czas nieokreślony od 1 XII 2016 r. należy się 1 miesiąc wypowiedzenia.



#7 Guest_Mija

Guest_Mija
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2016 - 15:16

W informacji na temat zatrudnienia najbezpieczniej jest podać pełną informację (za wszystkie staże) żeby później jej nie zmieniać wraz z rosnącym stażem.



#8 larysa.

larysa.

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1103 postów

Napisano 02 grudzień 2016 - 15:19

W informacji na temat zatrudnienia najbezpieczniej jest podać pełną informację (za wszystkie staże) żeby później jej nie zmieniać wraz z rosnącym stażem.

Informacje trzeba aktualizować, to że raz przytoczysz treść artykułu nie zwalnia z obowiązku każdorazowego informowania pracownika o zaistniałych zmianach. 


Nigdy nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.happy.png   




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych