Skocz do zawartości


reklamacja do biura podróży

reklamacja itaka biuro podróży wakacje

wróć do serwisu Kadry 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Paulina

Guest_Paulina
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2016 - 12:31

Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc. Byliśmy z mężem na wczasach, jednak hotel nie był zgodny z umową i ofertą którą otrzymaliśmy w biurze podróży. 2 dni po powrocie wyslaliśmy do biura podróży reklamację, było to 10 sierpnia, 12 sierpnia otrzymaliśmy potwierdzenie, że list dotarł do biura podróży. Wiem, że na odpowiedź na reklamację biuro podróży ma 30 dni, po tym czasie reklamacja jest uwzględniona. Dzwoniłam do biura podróży, powiedziałam że minął czas odpowiedzi na reklamację więc znam swoje prawo i jest ona uwzględniona, jednak dostałam odpowiedź że po 30 dniach to oni wysyłają odpowiedź, i że odpowiedź została wysłana wczoraj, tj. 12 września i przyjdzie prawdopodobnie 14 września. Co w takim razie mam zrobić? W końcu chyba liczy się czas, kiedy reklamację otrzymam, a nie kiedy oni ją wysłali? Czy w takim przypadku reklamacja jest uznana mimo wszystko co będzie na niej napisane?

Proszę o odpowiedź.



#2 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2016 - 13:27

ale na taki problem to nie to forum



#3 Guest_paulina

Guest_paulina
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2016 - 15:12

ale na taki problem to nie to forum

faktycznie źle zaznaczyłam, przepraszam najmocniej





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, itaka, biuro podróży, wakacje

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych