Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podpis elektroniczny


wróć do serwisu Moja Firma 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 t_mb

t_mb

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 71 postów

Napisano 01 wrzesień 2016 - 09:17

Część kontrahentów życzy sobie, aby dokumenty przesyłane za pośrednictwem internetu były opatrzone podpisem elektronicznym upoważnionej osoby. Ktoś może przerabiał ten temat? Jaki podpis elektroniczny będzie najlepszy do tego typu rzeczy?



#2 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 490 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 08:12

To dosyć oczywiste, w sieci dochodzi obecnie do tylu fałszerstw, podróbek, zamienników oryginałów że szok. Podpis elektroniczny daje gwarancję, że odbiorca otrzymuje ten sam dokument, który wysłał do niego nadawca. Równa się więc tradycyjnemu podpisowi. Gotowe zestawy, do zainstalowania i korzystania znajdziesz np w Eurocert, czyli tutaj: https://www.eurocert.pl/

Wejdź sobie do zakładki z podpisami elektronicznymi.



#3 Andrzej Sd

Andrzej Sd

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 08 wrzesień 2016 - 08:03

A jakimś innym, darmowym certyfikatem da się? Startssl naprzykład?



#4 favor

favor

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 16 wrzesień 2016 - 12:55

nie wiedziałem, że jest możliwość wyrobienia takich certyfikatów za darmo, ale jeżeli jest kompatybilny z płatnymi rozwiązaniami to wszystko powinno być OK


Bryliant - profesjonalne sprzątanie Wrocław - usługi dla firm i osób indywidualnych

#5 Sleep

Sleep

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 166 postów

Napisano 25 styczeń 2017 - 15:50

Według mnie podpis elektroniczny w tych czasach to konieczność i jednak warto jest się postarać o jego wyrobienie. Zajmuje się tym wiele firm, ale jednak warto szukać najlepszej oferty jeżeli chodzi o koszty. Warto jest także szukać takich usługowców, którzy oferują wsparcie techniczne w przypadku wystąpienia jakichś problemów z podpisem. Z doświadczenia wiem, że na Dolnym Śląsku najlepszą firmą jest Netvet - https://netvet.pl/podpis-elektroniczny

 

Jeżeli chodzi zaś o sam podpis to jest wygodny w używaniu. Tak naprawdę mówiąc o nim mamy na myśli dwie rzeczy: token USB lub kartę procesową oraz specjalne oprogramowanie, które pozwoli na złożenie takiego podpisu. Używanie go jest bardzo proste i nie sprawia trudności nawet początkującym użytkownikom. Oczywiście trzeba mieć system potwierdzony certyfikatem, który okresowo można odnawiać.



#6 mangus

mangus

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 28 lipiec 2017 - 09:17

u nas w firmie korzysta się z podpisu elektronicznego. Właściwie to nie wyobrażam sobie funkcjonowania firmy bez tego. Akurat nas w tej kwestii uratowała firma paperless. Zaoferowali najlepsze warunki i narzędzia więc nie było się nad czym zastanawiać



#7 AnetaZ

AnetaZ

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 53 postów

Napisano 02 sierpień 2017 - 08:41

Ja też ostatnio przeglądam różnego rodzaju oferty, bo chcę jak najszybciej zamówić e-podpis do mojej firmy. Oprócz Waszych propozycji, zestawy do e-podpisu oferuje też Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir, tutaj ich strona www - http://www.elektroni...y-do-e-podpisu/.

 



#8 Guest_miki858

Guest_miki858
  • Goście

Napisano 14 listopad 2017 - 15:10

W dzisiejszych czasach jak ma się firmę, nawet małą to warto taki podpis elektroniczny mieć, dużo ułatwia, pozwala szybciej załatwiać sprawy z urzędnikami – ZUS, US, czy też urząd pracy...Mi taki podpis wgrał w firmie człowiek z Netvet (tutaj jest cennik za konkretne zestawy, ja mam z tokenem -netvet.pl/podpis-elektroniczny). 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych