Moim zdaniem najlepszym sposobem (i najmniej inwazyjnym) jest budowanie marki osobistej albo marki firmy.
W jaki sposób?
Zobacz sobie fanpage firmy Social Tigers - branża oczywiście marketingowa, a dokładniej agencja marketingowa.
Tworzą świetnej jakości treści edukacyjne, zarówno na fp jak i na swoim blogu i na grupie (na której zresztą można mnie zobaczyć całkiem często
)
Inny przykład:
Paweł Tkaczyk - marketingowiec z własnym blogiem, podcastem i masą różnych prelekcji, w tym darmowych.
I ostatni przykład:
Artur Jabłoński - spec od FB, również mocno udziela się np. na swojej grupie facebookowej i podczas live.
Jeśli o mnie chodzi to właśnie udzielam się na grupach związanych z marketingiem od blisko 2 lat plus od kilku miesięcy mam swojego bloga:
https://charzynska.pl/
Blog rzecz jasna o marketingu, ale z bibliografią pod większością tekstów plus naprawdę solidnej długości artykułami 