Skocz do zawartości


Zdjęcie

koszty rezygnacji z noclegu w księgach rachunkowych

księgi rachunkowe delegacja

wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adelajda

Adelajda

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 565 postów

Napisano 09 sierpień 2016 - 12:45

Witam, chodzi o to, że pracownik miał odbyć zagraniczną podróż służbową. Firma za pomocą karty kredytowej opłaciła koszty jego noclegu w ramach delegacji w Niemczech, gdzie miał nocować. Pracownik zachorował i nie pojechał w delegację. Hotel zwrócił jedynie część zapłaty. Jak należy zaksięgować kwotę, której firma nie odzyskała i czy może straconą kwotę uznać za koszt?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: księgi rachunkowe, delegacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych