Skocz do zawartości

Szukam pracy, doświadczenia i nauki

praca praktyka biuro rachunkowosc

wróć do serwisu Księgowość 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Maciek

Guest_Maciek
  • Goście

Napisano 23 maj 2016 - 21:28

Witam ! smile.png

Mam nadzieje że trafiłem na dobry temat i nie robię tutaj zbędnego śmietnika a wiec.. 

Obecnie jestem entuzjastycznym studentem II roku FiR na specjalizacji Rachunkowość, zbliżają się wakacje, moim głównym celem na ten okres jest nauka zawodu, praktyka która jest niezbędną aby móc w przyszłości znaleźć swoją wymarzoną prace. Obecnie mieszkam we Wrocławiu i bardzo zależy mi na praktyce, finanse nie grają roli, póki co dla mnie liczy się nauka zawodu i zdobycie cennego doświadczenia. Planuje również zacząć kurs na księgowego na tych wakacjach co myślcie o takiej formie dokształcenia warto ? Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje jakie kroki powinienem podjąć aby podpiąć się do jakiegoś biura rachunkowego to byłbym bardzo wdzięczny ?

Pozdrawiam smile.png

#2 Guest_damian

Guest_damian
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2016 - 01:19

ja dla siebie znalazłem pracę dzięki agencji pracy www.danddpersonal.pl/o-nas/ myślę, że warto udać się do specjalistów, którzy pomogą w znalezieniu ciekawej pracy

#3 JacekBem

JacekBem

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 41 postów

Napisano 27 luty 2017 - 01:02

Mnie pomogło brasco http://brascorecruit...racownik/o-nas/jest to agencja zatrudnienia i oni pośredniczą w takich sprawach. Szukają i szkolą pracowników, a nastepne pomagają im znaleźć dobrze płatną pracę. Wszystko jest całkowicie legalne i przygotowują pełną dokumentację potrzebną do pracy. Więcej dowiecie się o nich na ich stronie internetowej

#4 Guest_Helen

Guest_Helen
  • Goście

Napisano 12 lipiec 2017 - 13:26

ja byłam na kursie księgowości komputerowej i uważam, ze się przydaje. 

#5 TMK

TMK

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 137 postów

Napisano 12 lipiec 2017 - 15:31

Witam ! smile.png