Skocz do zawartości


telefony po gwarancji do naprawy i sprawdzenia


wróć do serwisu Kadry 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_anetka

Guest_anetka
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2016 - 12:07

Witam, w mojej firmie pojawiły się siedem u nas nowych, ogólnie już użytkowanych telefonów iphone. Przed tym, żeby dopuścić je do użytku wśród pracowników musze je wysłać do serwisu żeby je przejrzeć, wyczyścić, ew. naprawić - pytanie GDZIE. Czy dla firmy musi to być autoryzowane miejsce, czy nie. No i żeby koszty nie były jakieś niebotyczne, bo jednak przy takiej ilości telefonów trzeba zachować umiar w cenniku bo mogą wyść szopki zwłaszcza jak mi ktoś będzie wciskał naprawę czegoś co nie istnieje. pmocy!

#2 carlosss

carlosss

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 21 kwiecień 2016 - 22:58

Nie wydaje mi się żeby był jakiś odgórny nakaz serwisowania sprzętów w autoryzowanym miejscu ale za to mogę z własnego doświadczenia powiedzieć, że to najlepsze wyjście. Tak jest przede wsyzstkim najbezpieczniej, bo masz nie gwarancję tego że ta ekipa została przeszkolona a producent w pewnym sensie daje słowo że wsyzstko będzie grało, bo reczy za to reputacją. Ja od kiedy pierwszy raz skorzystałem z takiego autoryzowanego miejsca, to z innych zwyczajnie nie korzystam, bo już nie chcę - ani to opłacalne było, ani bezpieczne.

#3 AntoniGie

AntoniGie

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 64 postów

Napisano 23 kwiecień 2016 - 11:20

Też tak uważam węc jeśli jesteś z Wawy to zatargaj to do espo, a jak nie to możesz też tam wysłać je najlepiej kurierem. jak zajrzysz na espo.com.pl to masz tam wszystkie info, co po kolei. najpierw sobie uzupełnisz karteluszki żeby wiedzieli co i jak, później jak już wyślesz to diagnozują itd i informują jak się to wsyzstko prezentuje i decydujesz co dalej. dobrze się zajmują, pełna profeska, wiedzą co i jak, nie kombinują jak koń pod górę. ja byłem bardzo zadowolony a korzystałem dwa razy.

#4 Szymon507

Szymon507

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 104 postów

Napisano 25 kwiecień 2016 - 13:10

Najlepiej jest oddać telefony w ręce specjalistów od danej marki. Tak, serwis jest tu najlepszym wyjściem.

#5 Kasik86

Kasik86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 217 postów

Napisano 10 maj 2016 - 09:34

Generalnie musisz się liczyć z dużymi kosztami jeśli kupujesz drogie telefony, to ich ewentualna naprawa nie będzie tak tania jak np. Telefunken Foxtrot za 299 zł, kwestia tylko na ile masz gwarancję? I czy opłaca Ci się po gwarancji telefon naprawiać, czy lepiej wymienić? Tak czy siak szkoda, że nie policzyłeś sobie tego przed zakupem, bo teraz to już chyba wyjścia nie masz. Trzymam kciuki za znalezienie taniego serwisu :)



#6 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2020 - 13:53

Moja firma korzysta z serwisu RS MAC, gdyż mamy iPhony i Samsungi i mogę polecić ich jako serwis zarówno do sprawdzania telefonów i innych sprzętów, jak również do napraw i wymiany elementów - robią bardzo starannie, dokładnie i naprawdę znają się na rzeczy



#7 rei

rei

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 104 postów

Napisano 28 kwiecień 2020 - 21:50

Jak masz problem z telefonem, to może czas pomyśleć nad zakupem czegoś nowego? Teraz masz przeogromny wybór w najróżniejszych telefonach, a ceny są niesamowicie atrakcyjne. Zobacz sobie artykuł https://speo.pl/smar...-do-500-zl.html dotyczący najlepszych smarfonów do 500 zł. Znajdziesz tam również ranking poszczególnych modeli podzielonych według przedziałów cenowych.



#8 Guest_misiek

Guest_misiek
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2020 - 19:07

Świetnie egzamin w takich tematch zadaje RS MAC, doskonały serwis, fachowe naprawy i naprawdę atrakcyjna cena usług





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych