Skocz do zawartości


udana konferencja- czyli jaka?


wróć do serwisu Kadry 110 odpowiedzi w tym temacie

#21 bwhite80

bwhite80

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 14:51

Na to się składa kilka czynników - miejsce, atrakcje dla uczestników, oprawa multimedialna, a także oczywiście merytoryka :) Na pewno jedzenie powinno być smaczne i ładnie podane, nawet jeśli ty tylko jakieś przekąski :) My zawsze korzystamy z jednej i tej samej sprawdzonej firmy cateringowej, http://gruparsvp.pl/ i muszę przyznać, że goście chwalą poczęstunek :)



#22 kitki

kitki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 92 postów
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 07 czerwiec 2017 - 17:38

Zgadzam się z przedmówcą - tak naprawdę wszystko ma wpływ na powodzenie konferencji. Przede wszystkim warto jednak zadbać o to, by odbyła się w ciekawym miejscu. Ze swojej strony proponuję sprawdzenie oferty Rezydencji Luxury Hotel z Piekar Śląskich http://www.rezydencj...rencje-na-miare. Posiadają przestronne sale konferencyjne, dodatkowo do dyspozycji gości parking i restauracja. Warto też zastanowić się nad ofertą noclegu w luksusowych apartamentach. 



#23 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 928 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 19 czerwiec 2017 - 14:13

Szukając tablic magnetycznych do sali szkoleniowej, możecie zajrzeć sobie do https://tableo.eu/. Uważam, że dostępny tutaj sprzęt jest naprawdę warty uwagi, więc polecam również i wam sprawdzić sobie szczegóły tej oferty. 



#24 karel

karel

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 106 postów

Napisano 24 czerwiec 2017 - 07:40

Jak w firmie jest sala konferencyjna, to nie trzeba wynajmować hotelu ani żadnego sprzętu. Za to warto zainwestować w personel. My ostatnio wynajęliśmy na konferencję hostessy z Hostess Booking i to był strzał w dziesiątkę, konferencja odbyła się w świetnym stylu, było profesjonalnie i z klasą.



#25 anigrama

anigrama

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 36 postów

Napisano 26 czerwiec 2017 - 11:48

Moim zdaniem udana konferencja musi prezentować wysoki poziom obsługi multimedialnej. Do tego niezbędny jest wysokiej klasy, nowoczesny sprzęt na konferencje, a także firma, która będzie potrafiła event obsłużyć technicznie. 



#26 pracownik księgowości

pracownik księgowości

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 337 postów

Napisano 29 lipiec 2017 - 18:55

Taka konferencja powinna być zorganizowana w jakiś ciekawy miejscu. Poza tym musimy zaprosić jakieś znane osobistości, aby zachęcały do tego, aby ich posłuchać. Warto też zapewnić jakieś atrakcje, dzięki którym będzie ona zapamiętana. Mogą to być np. pokazy artystyczne. Tutaj http://nashiart.com można sobie zerknąć i poczytać jak to wygląda. Uważam, że jest to strzał w 10!



#27 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 357 postów

Napisano 15 wrzesień 2017 - 15:18

Lubię jak konferencje sa urządzane w miejscach na poziomie. podobało mi sie np w Pałacu Wiśniewski, mają wygodną sale a przy okazji w jednym miejscu jest restauracja i nocleg. Od razu widać że firma która to organizuje ma gest ;) 



#28 Guest_Perpetua

Guest_Perpetua
  • Goście

Napisano 18 wrzesień 2017 - 10:50

Myślę, że oprócz bardzo dobrej merytorycznej strony ważne jest miejsce gdzie jest organizowana konferencja. Ja osobiście polecam Hotel Diament w Zgierzu. Znajdują się tam dwie dobrze wyposażone sale które mogą pomieścić nawet do 300 osób. Polecam również z skorzystanie z przepysznego cateringu.

hotel-diament.com.pl



#29 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1147 postów

Napisano 20 wrzesień 2017 - 13:00

Chyba każdy będzie miał nieco inną definicję udanej konferencji.



#30 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 383 postów

Napisano 27 wrzesień 2017 - 10:33

Moim zdaniem jest odpowiednie miejsce, czyli sala konferencyjna. Jakby ktoś z Was szukał sali konferencyjnej we Wrocławiu to podrzucam Wam namiary na te firmę - http://www.fullservi...-konferencyjne/ . Mają dobrą lokalizacje, bo sam rynek miasta, więc dość reprezentatywnie też.



#31 wicehrabia

wicehrabia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 666 postów

Napisano 28 wrzesień 2017 - 09:24

Udana onferencja to taka, z której uczestnicy wychodzą mądrzejsi niż byli na początku.



#32 majka3131

majka3131

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 54 postów

Napisano 29 wrzesień 2017 - 15:27

Zgadza się :) Ale jest wiele czynników, o które warto zadbać. U nas ostatnio świetnie sprawdziły się ekrany plazmowe, pozwoliły nam na fajną oprawę multimedialną :)



#33 Onstappent

Onstappent

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 278 postów

Napisano 16 październik 2017 - 22:33

na udana konferencje składa sie oczywiście wiele czynników, choć bardzo duże znaczenie ma wg mnie catering. bez niego sie nie obejdzie. ja zawsze przy organizacji tego typu imprez współpracuję z catering arts, którzy sa świetni.



#34 cris02

cris02

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 357 postów

Napisano 26 październik 2017 - 20:18

Myślę, że całkiem spoko opcją jest fotobudka. My mieliśmy na naszej konferencji fotobudkę z partymax: https://www.partymax.pl/



#35 karel

karel

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 106 postów

Napisano 13 listopad 2017 - 12:27

Udana konferencja to przede wszystkim merytoryczne prelekcje oraz dobry catering. Jeśli chodzi o firmę cateringową, to ja zawsze podczas organizacji dużych konferencji korzystam z firmy Catering Arts. To profesjonaliści.



#36 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 178 postów

Napisano 14 listopad 2017 - 17:51

znam dobrą agencje ITBC od takich imprez moja firma ich kiedys wynajmowała

https://www.itbcgrou...ts/konferencje/



#37 Guest_Adam

Guest_Adam
  • Goście

Napisano 19 listopad 2017 - 22:35

Myślę, że oprócz bardzo dobrej merytorycznej strony ważne jest miejsce gdzie jest organizowana konferencja. Ja osobiście polecam Hotel Diament w Zgierzu. Znajdują się tam dwie dobrze wyposażone sale które mogą pomieścić nawet do 300 osób. Polecam również z skorzystanie z przepysznego cateringu.

hotel-diament.com.pl

 Prawda Zajad u Przemka i Hotel Diament to idealne miejsce do organizacji przeróżnych szkoleń. Również polecam.



#38 MonikaMonika

MonikaMonika

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 55 postów

Napisano 02 styczeń 2018 - 03:04

Zgadzam się z WiceHrabią :) Nieźle powiedziane. Sama mam niemałe doświadczenie w organizowaniu konferencji i podobnych wydarzeń i z autopsji mogę przyznać, że kluczowy jest obiekt, w którym przygotowujemy spotkanie. Musi on być przecież odpowiednio wyposażony i gotowy na przybycie różnych ilości gości. W listopadzie na przykład byłam współorganizatorką konferencji w Gdyni. Hotel Nadmorski okazał się być tu strzałem w dziesiątkę, a dlaczego? Odpowiednio dobrali wielkość sali do liczby zaproszonych gości, zapewnili odpowiednie nagłośnienie i oświetlenie sali, a nawet wyszli z inicjatywą cateringową. 



#39 patryk.szymanski87

patryk.szymanski87

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 05 styczeń 2018 - 10:00

Po pierwsze miejsce - warto zadbać o to żeby za duża ilość ludzi nie była upchana w małym obiekcie. Kiedy jest ścisk wszyscy robią się nerwowi, a to też źle wpływa na ogólną atmosferę. Po drugie - cel konferencji, jeśli to bardziej spotkanie biznesowe to wszystko powinno odbyć się możliwie najszybciej, jeśli konferencja ma też przekazać jakąś wiedzę uczestnikom to trzeba rozegrać wszystko wolniej i zadbać o odpowiednią "naukową" atmosferę.



#40 bozi38

bozi38

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 37 postów

Napisano 24 styczeń 2018 - 14:19

Bardzo ważna jest także techniczna obsługa imprez, ktoś musi przecież się tym zająć, zwłaszcza gdy w grę wchodzi nagłośnienie, oświetlenie, multimedia itp. U nas zawsze multimedia są ważnym elementem i zatrudniamy fachowców, którzy się nimi zajmują :)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych