Skocz do zawartości


udana konferencja- czyli jaka?


wróć do serwisu Kadry 25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Martelo

Guest_Martelo
  • Goście

Napisano 31 marzec 2016 - 09:23

Pierwszy raz przychodzi mi zorganizować konferencje, nie jakąś wielką na 100 osób ale dla mnie to i tak wyzwanie, póki co mam tylko miejsce bo zwyczajnie wybrała je dyrekcja bo będzie to już tam któryś raz, więc kierunek Ustka Hotel Lubicz, ale jakie są Waszym zdaniem wyznaczniki dobrej konferencji, na co trzeba zwracać uwagę,czego dopilnować i nie zapomnieć? 



#2 rachela27

rachela27

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano 01 kwiecień 2016 - 18:38

Dobre nagłośnienie sali i ogólnie dobre warunki lokalowe. Jednak najważniejsze, aby tematyka konferencji oraz dobór prelegentów był w porządku.

#3 rohus

rohus

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 28 kwiecień 2016 - 21:10

Martelo, przeczytaj koniecznie ten artykuł: http://hotelstyl70.p...kolenie-firmowe. Tytuł niech Cię nie zmyli, gdyż niemalże w takim samym zakresie dotyczy organizacji szkolenia, jak i konferencji. A przydatnych wskazówek dostarcza bez liku, zwłaszcza jak pierwszy raz organizujesz.



#4 Guest_Weronika

Guest_Weronika
  • Goście

Napisano 24 październik 2016 - 08:04

Udana konferencja to taka, na której wszelkie kwestie merytoryczne i organizacyjne są dograne na tip top, a ewentualne sytuacje kryzysowe, nagłe, rozwiązywane szybko i bez wiedzy gości. Dlatego ważne, żeby dobrze dograć kwestię planu konferencji i prelegentów. Inna kwestią są kwestie miejsca. Najlepiej konferencje organizować w hotelu, ważne żeby był o wysokim standardzie, wtedy goście są już na starcie zadowoleni. Sala powinna być przystosowana do konferencji, zwłaszcza jeśli chodzi o odpowedni sprzęt. I z koniecznie z wystarczającą ilością miejsc dla gości. Dobry catering też dużo robi. I jeszcze powinna być profesjonalna obsługa. Dobrze też wybierać miejsca atrakcyjne pod względem lokalizacji. Taka konferencja powinna być udana, ale niestety trudno o miejsce spełniające faktycznie te wszystkie warunki. Na razie miałam okazję organizować konferencję tylko w jednym tak dobry miejscu, to było w hotelu Verde Montana w Kudowie Zdrój, o tak, tam było naprawdę wszystko dograne, klient biznesowy lubi takie właśnie miejsca smile.png



#5 pinik

pinik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 26 październik 2016 - 12:19

Chodzi po prostu o to, żeby wszystko było dopięte na tzw. ostatni guzik. I kwestie prelekcji, ale i sprawy organizacyjne. O tyle dobrze, że jeśli zrobi się konferencję w odpowiednim miejscu to sprawy organizacyjne przejmuje tak naprawdę strona obiektu. Chodzi o to, żeby był zapewniony dobry nocleg, dlatego dobrze jest organizowac konferencję w hotelu i to w hotelu o wysokim standardzie, żeby była sala przystosowana do takich imprez, niezbędny sprzęt, catering, wykwalifikowana obsługa.... i wtedy jest tak jak być powinno. Ostatnio miałem okazję organizować firmowy event w takim właśnie miejscu, to był hotel Best Western Efekt Express w Krakowie :)



#6 bakarat

bakarat

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 409 postów

Napisano 12 listopad 2016 - 22:38

Ważnym elementem jest catering. My ostatnio zamówiliśmy catering z Silesian Hotelu Katowice i nie żałowaliśmy. Lubię dobre i niedrogie jedzenie, które jest pięknie i jednocześnie bardzo praktycznie podane. Uważam, że jest to istotne, aby wszystko było ok.



#7 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 428 postów

Napisano 21 listopad 2016 - 15:49

Tak naprawdę dużo zależy od samej sali i miejsca w jakiej organizujemy konferencje. Dlatego jak komuś zależy na profesjonalnie przeprowadzonym szkoleniu, dobrze przygotowanej sali to warto wybierać takie miejsca, które sie specjalizują w świadczeniu takich usług. W Warszawie za taki przykład można podać Centrum Prasowe Foksal - http://www.cpf.pl/naprawdę profesjonalne podejście do wszystkich nawet najdrobniejszych spraw.



#8 Kasik86

Kasik86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 217 postów

Napisano 25 listopad 2016 - 00:30

Taka, żeby wszystko odbyło się zgodnie z planem, nie było problemów technicznych, a goście byli zadowoleni zarówno ze strony formalnej jak i organizacyjnej :) Jeśli masz obawy warto wesprzec się specjalistami w obsługiwaniu tego typu eventów np.  z http://www.soundtech.pl/ :)



#9 Guest_Grzesiek

Guest_Grzesiek
  • Goście

Napisano 28 listopad 2016 - 08:50

Sprawdz sobie oferte hoteliku Złote Runo. My tam jezdzimy na szkolenia z firma i bardzo nam sie podoba. Klimat tego miejsca jest swietny, obluga przesympatyczna. A i bardzo dobre obiady mozna u nich zjesc!

 



#10 pracownik księgowości

pracownik księgowości

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 260 postów

Napisano 28 listopad 2016 - 17:13

Zaglądaliście już tutaj http://hotelnablonia...kanie-branzowe/ ? Uważam, że warto. Jest tam wiele cennych porad dotyczących organizacji spotkań branżowych. Taka wiedza na pewno się przyda i sprawy, że podejdziemy profesjonalnie do tematu.



#11 michalinakot123

michalinakot123

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 76 postów

Napisano 29 listopad 2016 - 13:05

Jeśli szukacie miejsca gdzie moglibyście zorganizować konferencję lub wyjazd firmowy to zajrzyjcie sobie tutaj http://www.hotelzlot...a-konferencyjna , w tym hotelu mają świetna ofertę, z którą warto się zapoznać. A hotel położony jest w pięknym miejscu i naprawdę miło można spędzić tam czas po konferencji. 



#12 moniczka12

moniczka12

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 110 postów

Napisano 17 grudzień 2016 - 09:50

Udana konferencja to taka dobrze zorganizowana, na każdym etapie dopięta na ostatni guzik jak to mówią. Ja zawsze w tym temacie współpracuje z firmą http://www.konferental.pl i zawsze wszystko się udaje. 



#13 Formala

Formala

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 64 postów

Napisano 24 styczeń 2017 - 18:16

Bardzo fajne konferencje oraz wyjazdy służbowe można zorganizować z biurem Pazola - http://www.pazola.co...wyjazdy-firmowe. My w tym roku planujemy z nimi już drugą imprezę integracyjną.



#14 Guest_renata

Guest_renata
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2017 - 21:23

Nie zawsze trzeba organizować konferencję w jakimś hotelu. U mnie w firmie jest sala konferencyjna i tam się wszystko odbywa. Może nie jakiś wysokich lotów ale z bardzo dobrym nagłośnieniem i oświetleniem. Jedyne co to trzeba wynajmować meble jak na przykład krzesła w czym współpracujemy z MebloStrefa. Jak u kogoś nie ma takiej Sali to może można przekształcić w nią jakieś pomieszczenie. To zawsze spora oszczędność. 



#15 debora

debora

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 11 marzec 2017 - 04:24

Szukasz cateringu w Warszawie, prawda?
W firmie, ktorej pracuję zajmuję się organizacją spotkań, lunchy czy właśnie konferencji - więc co nieco wiem na ten temat ;) W Warszawie jest wiele firm cateringowych, ale tylko kilka mogę polecić. Fajnie współpracowało nam się z http://www.lunchservice.com.pl. Profesjonalne podejście do klienta, ciekawe propozycje i menu skrojone na wymiar. Jesteśmy zadowoleni, i co najważniejsze stale współpracujemy z nimi przy dużych eventach.


Praw­dzi­we szczęście jest rzeczą wy­siłku, od­wa­gi i pracy (H. de Balzac)

Pozdrawiam,

Zuza


#16 Adrian2

Adrian2

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 46 postów

Napisano 16 marzec 2017 - 21:33

Oprócz sali, kateringu, napoi i sprzętu niezbędnego do odbycia konferencji, warto też zadbać o wystrój. Czasami kilka kwiatów potrafi zmienić klimat i nastrój. Aranżacje kwietne dla firm robi http://amarantkwiaty...wiaty-dla-firm/ . Niewielkim kosztem można przobrazić każde miejsce w bardziej przyjazne. 



#17 maksiu432

maksiu432

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 45 postów

Napisano 17 marzec 2017 - 10:13

Aranżacja to tam wiecie ale katering, napoje i gniazdko żeby podłączyć ładowarkę to jest totalna podstawa. 

Farby Dekoral Poznań



#18 Guest_Jasmina

Guest_Jasmina
  • Goście

Napisano 17 marzec 2017 - 22:29

Bardzo ważne jest na pewno wyposażenie np. dobre nagłośnienie, rzutnik. Ja od siebie  mogę polecić Hotel Diament w Zgierzu.



#19 Guest_Kinga_Olszewska

Guest_Kinga_Olszewska
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2017 - 03:07

Pierwszy raz przychodzi mi zorganizować konferencje, nie jakąś wielką na 100 osób ale dla mnie to i tak wyzwanie, póki co mam tylko miejsce bo zwyczajnie wybrała je dyrekcja bo będzie to już tam któryś raz, więc kierunek Ustka Hotel Lubicz, ale jakie są Waszym zdaniem wyznaczniki dobrej konferencji, na co trzeba zwracać uwagę,czego dopilnować i nie zapomnieć? 

 

Hotel Lubicz to znakomite miejsce na konferencje! Też właśnie ostatnio tam byłam i muszę przyznać że obiekt zrobił na mnie wrażenie. W sali zmieściło się ponad 200 osób, poczęstunek był przepyszny i bardzo elegancko no i multimedialne wyposażenie sali też nie miało nic do zarzucenia. Do tego hotel ma piękne pokoje i SPA więc to dodatkowa atrakcja dla uczestników konferencji. Moim zdaniem warto wziąć go pod uwagę.



#20 francescaz

francescaz

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 12:06

Super, dzięki wielkie za porady :) Na pewno się przydadzą :)


Dziewczyna taka jak ona potrzebuje mężczyzny, który twardo stąpa po ziemi i będzie dla niej oparciem. Nie wie jeszcze, że ktoś taki jak ty lepiej wygląda w pojedynkę niż w parze.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych