Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zatrudnienie w Hiszpanii

zatrudnienie hiszpania umowa o pracę umowa zlecenie

wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Konrad

Guest_Konrad
  • Goście

Napisano 22 marzec 2016 - 10:37

Sytuacja wygląda następująco: planujemy zatrudnić w Hiszpanii Polkę, która mieszka tam od ponad 10 lat i tam też pracuje na umowę o pracę. W Hiszpanii nie mamy żadnego oddziału, nasza siedziba znajduje się w Polsce. Osoba ta miałaby zajmować się pozyskiwaniem nowych kontrahentów w Hiszpanii oraz braniem udziału w różnego rodzaju targach w całej Europie. W Polsce przebywałaby tylko kilka dni w ciągu roku. 

Zastanawiamy się jaką formę współpracy wybrać z tą osobą, umowę o pracę czy może zlecenie oraz gdzie należałoby opłacać ewentualne składki i podatek? 

Może jeszcze jakieś inne rozwiązanie?

Jeśli ktoś zetknął się z podobnym tematem lub ma jakieś pomysły odnośnie powyższego to proszę o jakieś porady, wskazówki. 



#2 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 23 marzec 2016 - 13:10

Moim zdaniem może byc zlecenie





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zatrudnienie, hiszpania, umowa o pracę, umowa zlecenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych