Skocz do zawartości


Zdjęcie

System Sprzedażowy - Temat dla przedsiębiorców!

marketing reklama e-biznes firma zyski koszty reklam promocja biznes

wróć do serwisu Moja Firma Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Dominik Jedrzejczak

Dominik Jedrzejczak

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 66 postów

Napisano 17 luty 2016 - 22:16

Reklama Jednostopniowa czy Reklama Wielostopniowa?

Gdy wszyscy kierują ludzi z reklamy od razu do oferty produktu lub usługi, Ty zrób odwrotnie.

Przygotuj sobie stronę Squezze Page, na której będziesz rozdawał darmowy raport, mp3 lub wideo. Po podaniu adresu e-mail dopiero przedstaw swoją ofertę, większość i tak nie kupi, bo Ci jeszcze nie ufa. Dlatego musisz mieć przygotowany autoresponder z ustawioną kolejką maili 5, 10 czy 100. Wtedy w tych e-mailach możesz przekonywać do zakupu klienta jeszcze wiele razy.

Dzięki takiemu systemowi jesteś w stanie przekonwertować większość potencjalnych klientów do których masz adres e-mail w ciągu kilku miesięcy.

A co gdy nie masz takiego systemu? No nic. Popełniasz ten sam błąd co wszyscy. Kierujesz potencjalnego klienta od razu do oferty, On nie kupuje i nie masz szans ponownej próby sprzedania mu. Tym samym spuszczasz pieniądze na reklamę w toalecie.


Jak stworzyć skuteczną reklamę internetową, dzięki której pozyskasz tysiące klientów i zbudujesz  Dochodową Listę Adresową?!

Darmowy Trening:
http://innowacyjnanaukaebiznesu.pl/darmowy-trening-forum-infor




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: marketing, reklama, e-biznes, firma, zyski, koszty reklam, promocja, biznes

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych