Skocz do zawartości



wróć do serwisu Moja Firma 14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Dominik Jedrzejczak

Guest_Dominik Jedrzejczak
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2016 - 14:34

Załóż blog. Najlepiej na swojej domenie. Następnie znajdź 10 najczęściej zadawanych pytań i napisz na ich temat artykuły. Artykuły powinny mieć  przynajmniej 2 tysiące znaków.

Pamiętaj o tym, aby nie pisać artykułów pod kątem tego, co uważasz za słuszne. Nie ma sensu produkować treści, która i tak nie wygeneruje ruchu.

Załóżmy, że ludzie chcą dowiedzieć się „jak wypełnić pit" albo "jak zarejestrować działalność".
Weźmy jedno słowo kluczowe i niech będzie to fraza [jak wypełnić pit]

Teraz trzeba poznać klika zasad optymalizacji artykułów.

Słowo kluczowe musi
— znaleźć się w nagłówku artykułu
— na początku artykułu
— kilkukrotnie powtórzone w treści
- warto dodać obrazki, grafikę
- można też pokazać wideo

Jak najprościej pozyskać klientów i najtaniej?

Najlepiej jest stworzyć dużo takich artykułów bo ludzie szukają różnych rzeczy, aż sam się zdziwiłem ile to jest :)
-jak wypełnić pit,
-jak wypełnić pit 11,
-jak wypełnić pit 36,
-jak wypełnić pit 0

...ale trzeba je rozbić na kilka kategorii np. księgowość, podatki, dotacje unijne.

Napisz 5, 10, 20 w każdej z kategorii i zobaczysz, że potencjalny klient wejdzie na twoją stronę i jeśli nie będzie miał czasu czegoś samemu zrobić, to postanowi zlecić to Tobie, bo przeczyta i stwierdzi, że Ty faktycznie się na tym znasz.

Dobrego Dnia :)

P.S.
Jeśli w czymś Ci pomóc to pisz śmiało w komentarzu poniżej.
Będę Zaszczycony, jeśli Ci pomogę ;)



#2 Guest_jaro

Guest_jaro
  • Goście

Napisano 10 maj 2016 - 17:43

o content marketingu radzę poczytać na blogu Conture jest dobry wpis na ten temat. Na pewno warto zainwestować czas i pieniądze w 

  • infografiki
  • advertoriale
  • treści branżowe


#3 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 436 postów

Napisano 14 wrzesień 2016 - 10:12

Kilka miesięcy temu próbowałam samodzielnie przeprowadzić content marketing dla swojej firmy (branża finansowa, ale nie biuro rachunkowe). Myślałam, że skoro sporo na ten temat czytałam i oglądałam sporo webinarów o content marketingu, to nie będzie to dla mnie stanowiło ogromnego problemu. Niestety okazało się inaczej straciłam mnóstwo pieniędzy. Zdałam sobie sprawę, że nie mam wystarczającej wiedzy, żeby robić cokolwiek w tym temacie a także nie mam dostępu do narzędzi, które są pomocne chociażby w analizie konkurencji i nie potrafiłam opracować dobrej strategi dla swojego biznesu. Postanowiłam zlecić to profesjonalistą, żeby nie tracić kolejnych pieniędzy i zwiększyć zyski swojej firmy. Szukając firmy, która ma w ofercie usługę content marketingu trafiłam na agencje SEMTEC a dokładniej na tą usługę https://www.semtec.p...tent-marketing/i zastanawiam się nad skorzystaniem z niej. Oferta jest bardzo rozbudowana i składa się na nia m.in. analiza potrzeb klienta, analiza konkurencji, opracowanie strategi content marketingowej i przygotowanie i dystrybucja treści. W ofercie są zarówno artykuły poradnikowe i eksperckie w serwisach internetowych, marketing szeptany na forach i blogach a także wideo, webinary, infografiki. Co sądzicie o wykorzystaniu tylko artykułów i marketingu szeptanego? Z tego co zdążyłam sie zorientować dobrze przeprowadzony marketing szeptany potrafi przynieść ogromne zyski. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.



#4 KasiaIn

KasiaIn

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 75 postów

Napisano 14 wrzesień 2016 - 11:13

 Z tego co zdążyłam sie zorientować dobrze przeprowadzony marketing szeptany potrafi przynieść ogromne zyski.

W jakiej branży taki marketing szeptany przynosi ogromne zyski?

Dobrze przeprowadzony, to dobrze sprofilowany, na konkretną grupę odbiorców. Koszt? W zależności od produktu/usługi.

 

Generalnie marketing szeptany, to na większości for dyskusyjnych, działania mało profesjonalne, odrzucające wręcz od produktu/usługi reklamowanej. Zlecając jakieś firmie tego typu działania i ich nie kontrolując, wyrządzisz sobie więcej szkód, niż pożytku. Wystarczy wczytać się w "pseudo" wpisy, markujące dyskusję, chociażby tutaj na forum.infor dot. pewnej firmy "pośredniczącej w udzielaniu pożyczek": http://forum.infor.p...-7#entry1986861


Czytaj regulaminy firm oferujących pożyczki! Pożyczki pozabankowe w internecie. Informacje na temat kredytów, pożyczek na blogu Kredyty Porównywarka - istotne informacje o finansach.


#5 KaminskaJoanna

KaminskaJoanna

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 15 wrzesień 2016 - 09:15

W jakiej branży taki marketing szeptany przynosi ogromne zyski?

Dobrze przeprowadzony, to dobrze sprofilowany, na konkretną grupę odbiorców. Koszt? W zależności od produktu/usługi.

 

Generalnie marketing szeptany, to na większości for dyskusyjnych, działania mało profesjonalne, odrzucające wręcz od produktu/usługi reklamowanej. Zlecając jakieś firmie tego typu działania i ich nie kontrolując, wyrządzisz sobie więcej szkód, niż pożytku. Wystarczy wczytać się w "pseudo" wpisy, markujące dyskusję, chociażby tutaj na forum.infor dot. pewnej firmy "pośredniczącej w udzielaniu pożyczek": http://forum.infor.p...-7#entry1986861

Marketing szeptany może przynosić zyski, ale ciężko je zmierzyć pod kątem finansowym. To narzędzie, które wpływa bardziej na pozycję w wyszukiwarce i postrzeganie danej firmy czy marki. Nowoczesne metody monitoringu pozwalają mierzyć na przykład "emocjonalność" wzmianek zamieszczanych w sieci. Generowanie pozytywnych z pewnością przynosi zyski, chociażby wizerunkowe. Ponadto przy zlecaniu takich działań firmie zewnętrznej powinno zastrzegać się możliwość kontrolowania działań - raporty, listy wpisów, dowody. Artykuł poruszający również etyczną stronę takich działań: http://webmetro.pl/b...tany-wskazowki/



#6 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 436 postów

Napisano 16 wrzesień 2016 - 08:25

Kasialn zgodzę się z Tobą, że na większości forów marketing szeptany jest zle przeprowadzany, ale klienci sami sobie są winni, bo ograniczają koszta i zamawiają tanie usługi.



#7 Guest_Remek

Guest_Remek
  • Goście

Napisano 16 wrzesień 2016 - 22:59

Kasialn zgodzę się z Tobą, że na większości forów marketing szeptany jest zle przeprowadzany, ale klienci sami sobie są winni, bo ograniczają koszta i zamawiają tanie usługi.

A ja akurat uznalem, ze wole wyłozyc troche wiecej funduszy, ale miec pewnosc, ze szeptanka bedzie wykonywana profesjonalnie, a teksty nie będą kiepskim spamem- to przynosi efekt odwrotny od zamierzonego... a korzystalem z uslug iWizerunku i bylem zadowolony z ich jakosci smile.png



#8 Forumowicz84

Forumowicz84

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 224 postów

Napisano 27 grudzień 2017 - 19:58

A próbował ktoś reklamy w formie druk roll up? Ponieważ zastanawiam się, czy jest to dobra opcja. Nie wiem, co na ten temat myśleć i czy w to inwestować. Może warto spróbować. Co myślicie? Dodatkowo dodam, że chciałbym z taką reklamą pokazywać się na eventach.



#9 kawartt23

kawartt23

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 193 postów

Napisano 26 czerwiec 2018 - 13:26

Najlepszą opcją dla Ciebie na pozyskanie nowych klientów do biura rachunkowego będzie marketing internetowy. Ostatnio korzystałem z oferty firmy Altemedia https://www.altemedia.pl która ma bardzo ciekawą ofertę i niezłe podejście do klienta. Wiele projektów za nimi, niektóre dla bardzo dużych firm, bardzo wypróbować, mi pomogli rozreklamować mój sklep internetowy i dzięki nim zyski są na przyzwoitym poziomie i wszystko się rozhulało ! :)



#10 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 618 postów

Napisano 13 wrzesień 2018 - 18:23

W swojej firmie nieustannie zmagam się z walką o klientów. Rynek konkurencji jest bardzo duży, dlatego muszę wykorzystywać profesjonalny marketing internetowy, aby się przed nich przebić, najczęściej stosuje do tego marketing szeptany, który w moim przypadku daje bardzo fajne rezultaty. 



#11 ydzik

ydzik

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 112 postów

Napisano 22 styczeń 2019 - 16:45

W swojej firmie nieustannie zmagam się z walką o klientów. Rynek konkurencji jest bardzo duży, dlatego muszę wykorzystywać profesjonalny marketing internetowy, aby się przed nich przebić, najczęściej stosuje do tego marketing szeptany, który w moim przypadku daje bardzo fajne rezultaty. 

 

Profesjonalny marketing internetowy nie musi być wcale bardzo drogi. Możliwości na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki może być wiele. Firma http://www.s90.org.pl/ może zająć się pozycjonowaniem naszej strony w przystępnej cenie, następnie choćby warto promować się w Social Mediach, szczególnie poprzez Facebooka oraz oczywiście Instagrama.



#12 aronr

aronr

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 211 postów

Napisano 07 luty 2019 - 16:19

Chcąc pozyskiwać nowych klientów warto byłoby zadbać o obecność na takich portalach internetowych jak https://wykonawca.taelo.pl/ - założenie profilu zajmie Ci chwilę, a będziesz mógł z jego pomocą zaprezentować swoją ofertę.



#13 madzia001

madzia001

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 16 luty 2019 - 20:46

Musisz zbadać ich preferencje związane z usługami - czym kierują się podczas wyboru biura rachunkowego. Firma https://schober.pl/ segmentuje klientów i oferuje bazy b2b i b2c. Odpowiednio stworzony zbiór danych osobowych to klucz do sukcesu podczas prowadzenia kampanii nastawionej na sprzedaż.



#14 Natalia Charzyńska

Natalia Charzyńska

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 22 maj 2019 - 12:23

Content marketing to oczywiście bardzo dobry trop, ale nie jedyny.

 

Możesz również posłużyć się marketingiem afiliacyjnym - więcej o nim napisałam tutaj:

https://charzynska.p...cyjny-poradnik/

 

 

Albo marketingiem szeptanym, ale zrobionym w dobry sposób - a nie ten standardowy :)

O nim pisałam tutaj:

https://charzynska.p...l-poradnik-cz1/

https://charzynska.p...y-poradnik-cz2/

 

 

Jeśli chodzi o sam content marketing dobrym rozwiązaniem jest założenie bloga i publikowanie regularnie tekstów, których poszukują ludzie. W tym celu skorzystaj z planera słów kluczowych Google albo Ubersuggest.


https://charzynska.pl - blog o marketingu i biznesie


#15 kerryjane72

kerryjane72

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 31 maj 2019 - 06:54

Wiadomo, że marketing, skuteczne działania reklamowe to podstawa. Na pewno warto też zadbać o swoje umiejętności sprzedażowe, czy też waszych pracowników. Zobaczcie sobie szkolenia oferowane przez https://www.ark-dora...niki-sprzedazy/ Mają tu bardzo bogatą ofertę dla sektora biznesowego, w tym i dla handlowców z różnych, skutecznych technik sprzedaży





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sprzedam klientów biura rachu, biuro rachunkowe reklama, Jak Pozyskać Klientów, jak znaleźć klientów, pozyskiwanie klientów, jak pozyskać klienta, jak zdobyć klienta, jak pozyskiwać klientów, metody pozyskiwania klientów, sposoby pozyskiwania klientów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych