Skocz do zawartości


Zdjęcie

Druga reklamacja kurtki - zamków

kurtka kurtki zamek zamki

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOLUMN

GOLUMN

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 listopad 2015 - 11:48

Kupiłem kurtkę,w której po roku popsuł się zamek główny i przedniej kieszeni.
Uszkodzenie polegało na "oderwaniu" zamka od gumowej osłony.
Pierwsza reklamacja została odrzucona motywując to tym,że uznano to za uszkodzenie mechaniczne z mojej winy.
Nie jestem małym dzieckiem żeby szarpać i uszkadzać tym samym zamek.
Uszkodzenie obu zamków było dopiero w "początkowej fazie" i kurtkę reklamację składałem od razu jak zauważyłem uszkodzenie.Zamków nie można zapiąć.
Moje żądanie przy pierwszej reklamacji polegało na tym aby firma wymieniła lub naprawiła oba zamki.
Niestety po 14 dniach (dokładnie 14 dnia) dostałem jak już wyżej pisałem odmowę uzasadniając uszkodzenie mechaniczne z mojej winy.
Tego samego dnia napisałem odwołanie i sporządzono drugą reklamację.
Odwołanie napisałem tak:
                                                  ODWOŁANIE  OD DECYZJI SPRZEDAWCY
                                           DOTYCZĄCEJ REKLAMACJI  nr 594/REKL/M052
     Proszę o ponowne rozpatrzenie reklamowanej przeze mnie kurtki męskiej ski  IGUANA  IODJ01-OMBRE/GLOW, rozmiar L zakupionej w dniu 14.03.2014r. w sklepie firmowym Martes Sport Sp. Z o.o. GALERIA SOLNA ul.Wojska Polskiego 20 88-100 Inowrocław (Martes Sport Sp. Z o.o. ul.Malowany Dworek 115 43-300 Bielsko Biała)
Powodem reklamacji był uszkodzony zamek błyskawiczny głównego zamka oraz zamka od przedniej kieszeni, którego uszkodzenie polegało na oderwaniu zamka od  gumowej „osłony”. Uszkodzenie uniemożliwia prawidłowe korzystanie z przedmiotowego zamka głownego a także zamka przedniej kieszeni.
Zamek błyskawiczny był używany zgodnie z jego przeznaczeniem, w żadnym przypadku nie próbowałem doprowadzić do celowego jego uszkodzenia. Uszkodzenie wynikło podczas prawidłowego korzystania z zamka i najprawdopodobniej wiąże się z wadą materiału/technologiczną „osłony” zamka lub samego zamka.
Nie zgadzam się z decyzją zawartą
w „DECYZJI SPRZEDAWCY DOTYCZĄCEJ REKLAMACJI nr xxx/REKL/M052”.
Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Kodeksu Cywilnego (Dz. U nr 141, poz. 1176) Rozdział 1 Sprzedaż Konsumencka, domagam się od sprzedawcy doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez NAPRAWĘ ZAMKA BŁYSKAWICZNEGO  LUB JEGO WYMIANĘ, a jeżeli jest to niemożliwe, odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.
W trosce o zachowanie dobrej opinii o produktach i usługach Waszej firmy, wnoszę po uwzględnieniu informacji zawartych w tym piśmie o rozsądne i rzeczowe rozpatrzenie niniejszego odwołania.
Liczę, że po ponownym dokładnym przyjrzeniu się obu zamkom reklamacja będzie przyjęta i nie będę zmuszony kierować sprawy do Polubownego Sądu Konsumenckiego ani do Rzecznika Praw Konsumenta.
Odwołanie proszę rozpatrzyć i ustosunkować się do niego na piśmie w ustawowym terminie 7 dni.
Odpowiedź znowu po dokładnie 14 dniach tym razem smsem:
Dzień dobry.Informujemy,że w sprawie xxx/REKL/M052 decyzją jest odmowa.Towar jeszcze do nas nie dotarł.Jak tylko kurier dowiezie paczkę od razu zostanie Pan poinformowany o możliwości odbioru towaru wraz z decyzją reklamacyjną.
Co można dalej zrobić?
Odebrać kurtkę i nic już z tym nie mogę już zrobić?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.



#2 GOLUMN

GOLUMN

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 21 listopad 2015 - 19:54

Czy może mi ktoś pomóc?



#3 Guest_karo

Guest_karo
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2015 - 20:56

Idz do rzecznika praw konsumetna, napewno Ci pomoze





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kurtka, kurtki, zamek, zamki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych