Skocz do zawartości


Naprawa laptopa a gwarancja


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Marta

Guest_Marta
  • Goście

Napisano 01 październik 2015 - 12:36

Witam! Czy może ktoś mi podpowie jakie mam prawa? Rok temu zakupiłam na firmę laptop. Z tego co wiem gwarancja baterii wynosi nie 2 lata a 1 rok. Ok tygodnia temu zaczęły się problemy z bateria- początkowo myślałam, że to coś w sofcie bo nie pokazywało stanu naładowania, ale teraz po prostu bateria nie działa- nie mogę korzystać inaczej niż razem z ładowarką sad.png

Problem polega na tym, że wczoraj minął rok od zakupu (30,09,2014). Dodatkowo okazuję się że  w tych samych laptopach wielu osób dzieje sie to samo. Czy mam szansę na naprawę w ramach gwarancji?



#2 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 01 październik 2015 - 13:17

Nas nie pytaj. Poszukaj karty gwarancyjnej i przeczytaj jej zasady. Gwarancja jest nieobowiazkowa dla producenta i on sam ustala jej zasady.



#3 jorrgus

jorrgus

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 14 październik 2015 - 10:08

Tak jak pisze J23.. choć z doświadczenia wiem, ze jak kończy się gwarancja to wszystko zaczyna się psuć... czasem dodatkowo wydłużam gwarancję za kilkadziesiąt złotych ale to sporadycznie. Jak już muszę oddać laptopa albo tablet do naprawy to mogę polegać tylko na jednym serwisie w Krakowie czyli na Redicreo. W kwestii naprawy nigdy się na nich nie zawiodłem :)



#4 rachela27

rachela27

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano 06 grudzień 2015 - 02:15

To jest, niestety, coraz częściej spotykany problem. Sprzęt ma taką wytrzymałość, aby dobrze działać na gwarancji, ale jak tylko kończy się gwarancja, to coś zaczyna się dziać. Mój serwis laptopów http://arvika.pl zawsze mi powtarza, żeby nie brać super drogiego sprzętu, bo i tak jego wytrzymałość nie będzie dłuższa. Coś w tym jest i nie dotyczy jedynie sprzętu komputerowego, ale takze AGD i RTV.



#5 Guest_markotnymarkot

Guest_markotnymarkot
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2015 - 15:21

Tak, niestety coraz czesciej gwarancja = zywotnosc sprzetu. To jest okropne po prostu... sprobuj oddac do serwisu, moze cos zrobia? Jak nie to kup nowe. Jak jstes z Krk to Ci polecam RediCreo, oni sa dla mnie po prostu od spraw niemozliwych od kompow wink.png jak oni juz nie pomoga, to nigdzie Ci nie pomoga ;p



#6 Daria_93

Daria_93

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 08 grudzień 2015 - 15:34

Zawsze tak jest.... okres gwarancji jest cwanie przemyślany ;)


Fotograf ślubny Jarosław, Rzeszów, woj. podkarpackie - Fotografia ślubna Rzeszów

Mieszkania, domy i działki do wynajęcia oraz na sprzedaż. Poznań i okolice: http://www.e-perfecthouse.pl

Kursy księgowe: http://akademiaksiegowa.pl


#7 tmarczuk

tmarczuk

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów
  • LokalizacjaPiaseczno

Napisano 26 październik 2016 - 10:51

Ja zawsze korzystam z serwisu pogwarancyjnego. Ostatnio współpracowałem z tą firmą http://3giga.pl/serwis-laptopow/

Generalnie chodzi o to, że serwis gwarancyjny nie zawsze obejmuje wszystkiego, co zawarte jest umowie sprzedaży. Jednak zdarzyło mi się kiedyś kupić sprzęt, gdzie dostałem informację - w takim miejscu możesz w ramach umowy serwisować sprzęt aż do kompletnego zużycia. 

Jednak jak to piszą przedmówcy: jedyna szansa na w miarę spokojne użytkowanie sprzętu to albo wydłużenie gwarancji (choć w nieskończoność się nie da), albo znalezienie partnera - firmy, która będzie Cię serwisować w ramach cyklicznej współpracy. 



#8 ydzik

ydzik

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 16 styczeń 2019 - 20:16

Gwarancja niestety ma to do siebie, że sami nie możemy ingerować w środek laptopa, teraz można stracić gwarancję nawet gdy przeinstalujemy system operacyjny. Wymogi są dość restrykcyjne. Mi kiedy mineła gwarancja to oddałem laptopa do serwisu https://optima-md.pl...wis-notebookow/ . Niestety przez moją nieuwagę został on zalany herbatą i nie było innego wyboru.



#9 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów

Napisano 01 październik 2019 - 11:13

Serwis laptopów Gliwice http://www.delkomtec...wis_urzadzen_it jest bardzo dobrą firmą zajmującą się naprawą laptopów, korzystałem z ich pomocy kilka razy i zawsze wychodziłem od nich z zadowoleniem i naprawionym laptopem 



#10 marmur87

marmur87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano 07 październik 2019 - 14:00

Jeśli sprzęt jest na gwarancji to oddajemy do sklepu czy salonu. Innym wyjściem jest skorzystanie z autoryzowanego serwisu. Ja tak postępuję, gdy dzieje się coś z moim Apple. Oddaję wtedy do jednego z tych serwisów 

https://idream.pl/serwis/serwisy/

#11 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 270 postów

Napisano 08 październik 2019 - 13:07

Dzisiaj wiele firm oferuje gwarancję door to door, co jest bardzo wygodne. ;)


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#12 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 446 postów

Napisano 23 styczeń 2021 - 19:29

Warto też spróbować przełożyć baterię z innego laptopa i sprawdzić czy działa. Ja miałam kiedyś tak, że wirus zablokował działanie komputera i również myślałam, że przyczyną usterki jest zepsuta bateria. Pracownik serwisu www.dotbros.com zainstalował nową kopię systemu Windows oraz wszystkie potrzebne sterowniki, dzięki czemu komputer znów zaczął działać jak przed awarią ;). Miałam dużo szczęścia, ponieważ udało mu się odzyskać wszystkie potrzebne dane.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych