Skocz do zawartości


Zdjęcie

Marketing szeptany?


wróć do serwisu Moja Firma 21 odpowiedzi w tym temacie

#21 Elvira

Elvira

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 29 postów

Napisano 14 styczeń 2019 - 10:00

To zależy - są np. branże, dla których marketing szeptany nie spełni wymagań. Inne, podobne, formy promocji to np. content marketing. Tylko że marketing dziś nie jest tani, specjaliści się cenią. No i Google ze swoimi zmianami też sprawy nie ułatwia. Niestety, ale wszelkie formy promocji muszą kosztować. Jeżeli są tanie to nie będą robione na dobrym poziomie. Więc szkoda kasy, lepiej poczekać parę miesięcy i nazbierać, ale zainwestować w porządne formy reklamy, które na pewno po 3-5 miesiącach już przyniosą realne efekty i będą bezpieczne dla naszej działalności. 



#22 michalwu

michalwu

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 252 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 16 styczeń 2019 - 16:09

To nieodłączny element marketingu i pozycjonowania, więc musi być stosowany ;)


Ten świat przypomina mi Cartoon Newtork.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych