Skocz do zawartości


Zdjęcie

opóżniony lot - odszkodowanie

lot opozniony odszkodowanie

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 euroclaim

euroclaim

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 29 wrzesień 2015 - 21:52

Jeżeli  odmówiono Ci wejścia do samolotu ,Twój lot został przesunięty czy odwołany,  lub sprzedano więcej biletów niż miejsc w samolocie, przewoźnik z którego korzystasz musi:

Zapewnić Tobie abyś dotarł do punktu docelowego alternatywnym środkiem transportu lub zwrócić Ci koszty biletu,kiedy jest to konieczne zapewnić Ci nieodpłatny transport na lotnisko z którego wyruszyłeś.

W sytuacji, kiedy lot jest znacznie opóźniony, o co najmniej 5 godzin możesz według prawa domagać się zwrotu pieniędzy, ( jeśli przyjmiesz zwrot kosztów, przewoźnik nie ma obowiązku zapewniać Ci pomocy związanej z dalsza podrożą).

Linie lotnicze mają obowiązek poinformować klienta o jego prawach oraz czym jest spowodowane dane opóźnienie lub odwołanie lotu czy też odmowa wpuszczenia Cię na pokład.

W zależności od długości planowanego lotu oraz czasu opóźnienia, możesz również mieć prawo do napojów, posiłków, w wypadku, kiedy zachodzi taka potrzeba do bezpłatnej rozmowy telefonicznej, a w razie konieczności również do noclegu.

ODSZKODOWANIE

W sytuacji, kiedy  odmówiono Ci wejścia na pokład, Twój lot został odwołany lub dotrzesz z ponad 3 godzinnym opóźnieniem do miejsca docelowego Twojej podroży, możesz domagać się odszkodowania w kwocie 250–600 euro:

www.euroclaim.co.uk



#2 ewamarylska

ewamarylska

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 30 wrzesień 2015 - 02:31

Wreszcie jakieś normalne przepisy. Przerażające jest to, że dopiero teraz weszły te nowe regulacje, kiedy to są takie "oczywiste oczywistości", że bez dwóch zdań powinny one istnieć już od dawien dawna, ale lepiej późno niż wcale. Linie lotnicze jak dotychczas miały tupet jedynie wyciągać od klientów pieniądze najróżniejszymi sposobami, a w razie draki "udawać Greka". Bo w końcu jakim cudem to jest możliwe, że w ramach tak zwanego overbookingu, czyli nad-sprzedaży biletów, pasażer dla którego nie było miejsca musiał walczyć o to, CO KUPIŁ. Teraz wchodzi normalność.



#3 Guest_jessy

Guest_jessy
  • Goście

Napisano 22 grudzień 2016 - 10:08

Jestem zdania, że lepiej od razu uderzać do prawnika w kwestii odszkodowania, bo jeśli człowiek zostanie z tym sam, to duże prawdopodobieństwo że nawet połowy tych pieniędzy na oczy nie zobaczy, jakie de facto powinien dostać. Ja miałem ostatnio przygodę samolotową. Lot opóźniony ponad 3h i to jeszcze na inny kontynent, udało się dostać odszkodowanie około 400 euro, a myślę, że jakbym się miał sam o to starać, to figę bym zobaczył. Trochę kancelarii już się takimi odszkodowaniami za opóźniony lot zajmuje, ja korzystałem z pomocy prawnej Scola Legi z Krakowa. Na portalu scolalegis.com jest do nich telefon i pełna oferta.



#4 Guest_Eva

Guest_Eva
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2018 - 11:38

Polecam firmę odszkodowaniezaopoznienie .pl  Dzięki nim odzyskałam szybko kasę za opóźniony lot. Sama wcześniej nie dałam rady.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy