Skocz do zawartości


prawo konsumenta

prawo

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Radek

Guest_Radek
  • Goście

Napisano 25 wrzesień 2015 - 15:52

Witam

Proszę o pomoc w sprawie praw konsumenta:

jestem sprzedawcą który sprzedał w sklepie stacjonarny pani wózek dla dziecka 13-03-2015 roku, niestety po użytkowaniu przez parę miesięcy wózek się zespół około 28 sierpnia oczywiście reklamację przyjęliśmy, po usunięciu wszystkich wad przez producenta wózek został oddany do ponownego użytkowania i wydawało się że jest ok, ale pech chciał że się ponownie zepsuł po około 2 tygodniach i tutaj pojawia się problem kupująca domaga się odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy za wózek, nie uchylamy się od odpowiedzialność i zaproponowałem że ponownie wózek wyślemy do producenta a on wymieni wadliwe elementy na nowe tylko że to klientce nie odpowiada i domaga się innego modelu lub zwrotu gotówki, moje pytanie jest takie czy można pominąć naprawę ewentualnie wymianę na nowy wózek i domagać się zwrotu pieniędzy? dodam tylko że kontaktował się z nami telefonicznie rzecznik praw konsumenta w imieniu klientki domagał się wypłacenie pieniędzy jeszcze w dniu dzisiejszym a nam proponował wystąpić o zwrot do producenta, trochę to dziwne z ustawy wynika że w pierwszej kolejności jest naprawa a później jeżeli wady są nieusuwalne można wystąpić o zwrot pieniędzy.

Proszę o radę w jaki sposób mamy postąpić w ej sytuacji.



#2 Guest_JarosławZbaw

Guest_JarosławZbaw
  • Goście

Napisano 20 lipiec 2017 - 09:05

W tej sytuacji to moim zdaniem bez prawnika się nie obejdzie. Miałem kiedyś podobną sprawę, ponieważ klient zaczął się domagać zwrotu pieniędzy za uszkodzenie mechaniczne produktu o wartości 6000 zł twierdząc, że zostało mu sprzedane uszkodzone urządzenie. Sprawa miała finał w sądzie ze skutkiem pozytywnym dla mnie. W całej sprawie pomagała mi prawnik Miłosława Strzelec Gwóźdź z GP kancelarii znajdującej się w Krakowie przy ulicy Starowiślnej. Polecam skorzystać w podobnych sytuacjach z pomocy Pani mecenas, ponieważ na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że jest skuteczna i ma bardzo duże doświadczenie w podobnych sprawach. 



#3 kolorowazelka

kolorowazelka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 529 postów

Napisano 05 wrzesień 2018 - 10:16

Udało się rozwiązać tą sprawę? Czytałam o sprawach dla konsumentów https://informatical...w-w-internecie/może tam znajdziesz porady dla siebie? Trzeba sobie jakoś radzić zagrożeniami, które mogą nas spotkać w sieci, warto czasami kogoś spytać o poradę.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: prawo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych