Skocz do zawartości


Zdjęcie

gwarancja plus mm

telefon

wróć do serwisu Moja Firma Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Stefan99999

Stefan99999

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 wrzesień 2015 - 19:13

Co mam zrobić, jeżeli ubezpieczyciel po 30 dniach od zgłoszenia nieszczęśliwego wypadku z telefonem nie odebrał telefonu do naprawy (ekspertyzy). Infolinia mówi, że mogę domagać się od nich kar finansowych. Powodem takiego stanu rzeczy ma być nadmiar zleceń. Dla mnie byłoby super, gdyby dali mi nowy sprzęt. Kuriozum polega na tym, że w ułamku sekundy wyłudzili ode mnie 400 zł za 12 miesięcy gwarancji plus z tego już miesiąc nie mam telefonu i ten czas nie wydłuża gwarancji. A czas bez telefonu będzie jeszcze dłuższy, bo ani widu ani słychu kuriera po odbiór sprzętu.

 

                                                                                   serdecznie pozdrawiam

 

 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: telefon

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych