Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Akcesoria do biura - gdzie kupić?

akcesoria do biura wyposażenie biura

wróć do serwisu Moja Firma 59 odpowiedzi w tym temacie

#41 lilu21

lilu21

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 172 postów

Napisano 18 grudzień 2018 - 22:36

Warto też wrócić uwagę na meble biurowe http://www.fabrykabm.pl/ Zajmująsię produkcją, dystrybucją, prowadzą salon i sklep internetowy a także sprzedaż na terenie Polski i zagranicą.



#42 kosek77

kosek77

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 185 postów

Napisano 10 czerwiec 2019 - 14:10

Regularnie uzupełniam serwis biurowy z nimi https://biurwa.pl ze względu na przeceny dochodzące powyżej 50%. Sporo rzeczy do wyposażenia sali konferencyjnej. Kilka tablic mam od nich suchościeralnych i od lat nic się z nimi nie dzieje. Tani papier, wszystkie rodzaje teczek, mnóstwo zamienników do drukarek. Tego głównie potrzebuję.



#43 marmur87

marmur87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 11 czerwiec 2019 - 11:32

Całe szczęście mnie takie rzeczy nie zajmują. Podjąłem współpracę z 

https://foggyoffice.pl/

i mam wirtualne biuro. Pracownicy przesyłają mi dokumenty na e-mail. Korzystam z sali konferencyjnej podczas spotkań z klientami. Więcej nie jest mi potrzebne.



#44 PawełP32

PawełP32

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 383 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:16

No to jeszcze odwiedź również sklep https://dobretonery.pl/ ponieważ znajdziesz u nich ogromny wybór dobrej jakości artykułów biurowych oraz części zamiennych wraz z tuszami i tonerami potrzebnymi do pracy biurowej. 



#45 Jol70po

Jol70po

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 91 postów

Napisano 24 sierpień 2019 - 14:51

Ja kupuję zawsze w hurtowni www.gemini-euro.pl. Mają konkurencyjną ofertę. Sprawnie i terminowo realizują zamówienia.



#46 pasia87

pasia87

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 30 sierpień 2019 - 15:13

Jeśli chcesz zamówić akcesoria z logo, takie gadżety reklamowe do swojego biura i jako prezent dla klientów, polecam Ci ofertę tej firmy http://gadzety.pl Naprawdę mają duży wybór i bardzo szeroki asortyment :) 



#47 Caryk88

Caryk88

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 212 postów

Napisano 18 wrzesień 2019 - 09:54

U mnie w biurze dostarczają artykuły biurowe ze sklepu biurwa.pl i ogólnie zawsze wszystko sprawnie jest organizowane, przesyłki dostarczane terminowo, nie ma przestojów w dostępności artykułów biurowych więc można sklep polecić.



#48 Guest_Mikołaj

Guest_Mikołaj
  • Goście

Napisano 21 październik 2019 - 12:00

Na stronie ezaopatrzenia.pl można znaleźć wiele ciekawych artykułów do biura. 



#49 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 446 postów

Napisano 22 październik 2019 - 10:19

Ja zamówiłam niedawno tabliczki grawerowane do biura od firmy www.gravtec.pl. Są wykonane bardzo starannie i precyzyjnie. Podczas składania zamówienia masz możliwość wyboru rozmiaru oraz koloru tabliczek. Kilka dni temu zamówiłam stamtąd także długopisy i wizytówki.



#50 dam_ian

dam_ian

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 październik 2019 - 17:02

Ja szczerze mówiąc nie kupuję takich rzeczy w Internecie :) Głównie w hurtowniach w mojej miejscowości. 



#51 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 933 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 07 listopad 2019 - 12:35

https://tableo.eu/ znajdziecie tablice korkowe, kredowe lub magnetyczne. W biurze naprawdę przydatne są tego typu akcesoria, więc polecam wam zajrzeć sobie na ich stronę. Jeśli szukacie tego typu akcesoriów do biura, to oferta z pewnością się wam spodoba. 



#52 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 966 postów

Napisano 08 listopad 2019 - 16:22

W marketach podstawowe są do kupienia.



#53 JarekDon

JarekDon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 492 postów

Napisano 23 listopad 2019 - 11:27

Jeśli natomiast będziecie na etapie poszukiwań porządnych akcesoriów do biura w tym również segregatorów, długopisów, czy również teczek reklamowych to warto odwiedzić ofertę http://www.sea.net.pl/teczki.html gdzie będziecie mogli takie rzeczy zamówić w dobrej cenie i do tego z pełnym profesjonalizmem co do obsługi klienta oraz jakością wykonania, żebyście zarówno wy jak i Wasi klienci byli zadowoleni :)



#54 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 446 postów

Napisano 24 styczeń 2020 - 09:32

Szeroki wybór urządzeń do biura możesz znaleźć także w ofercie firmy www.banpost.com.pl. Zamówiłam stamtąd niszczarkę do dokumentów. Posiada dużą pojemność kosza na ścinki oraz specjalny system automatycznego oliwienia noży tnących. Jestem bardzo zadowolona z jej działania.



#55 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 933 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 16 kwiecień 2020 - 19:23

https://tableo.eu/ znajdziecie ofertę tablic magnetycznych, korkowych, itp. Oferta warta uwagi, można zamówić tablice w rozmiarze pod zamówienie. Ogólnie bardzo solidne tablice i ceny konkurencyjne. 



#56 Guest_Sowko

Guest_Sowko
  • Goście

Napisano 30 wrzesień 2020 - 22:42

Jeżeli tonery to zamienniki z Asarto. Bardzo dobra jakość i deklarowana wydajność. Używam u siebie w firmie i nie sprawiają kłopotów. W skali roku to dość znaczące oszczędności



#57 Guest_Lopetungi

Guest_Lopetungi
  • Goście

Napisano 01 październik 2020 - 09:13

Dokładnie tak. Jak ktoś ma np. 10-20 drukarek w firmie to jednak faktycznie jest oszczędnosć. Też do Asarto jestem przekonany, bo ich tonery są po prostu dobrej jakości i bezawaryjne



#58 Wojtek541

Wojtek541

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 433 postów

Napisano 16 grudzień 2020 - 14:57

My na ten moment korzystamy z oferty https://dobretonery.pl/ jeżeli chodzi o wybór sprzętów, zamienników i akcesoriów biurowych. Jest w czym wybierać, ceny są konkurencyjne, a obsługa profesjonalna i w pełni chętna do pomocy. Przy dużych zamówieniach jednocześnie można liczyć na niezłe konkurencyjne ceny. 



#59 Guest_Bartosz

Guest_Bartosz
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2020 - 00:43

Świetnej jakości kserokopiarki oferuje firma Smartcopy. Polecam. Możesz od nich kupić lub wynająć sprzęt najwyższej klasy nowy lub używany. Firma zapewnia też serwis urządzeń.



#60 wolna

wolna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 185 postów

Napisano 18 maj 2021 - 12:01

Bardzo dobrą ofertę na artykuły i sprzęty biurowe ma także sklep internetowy Ofisfera. Znajdziecie u nich między innymi profesjonalne niszczarki do dokumentów: https://www.ofisfera.pl/niszczarki. Z pewnością przydadzą się one w każdym biurze.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: akcesoria do biura, wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych