Skocz do zawartości


Zdjęcie

Akcesoria do biura - gdzie kupić?

akcesoria do biura wyposażenie biura

wróć do serwisu Moja Firma 17 odpowiedzi w tym temacie

#1 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 93 postów

Napisano 17 wrzesień 2015 - 15:30

Gdzie się zaopatrujecie w akcesoria biurowe typu koperty, etykiety ostrzegawcze, opakowania, kartony itp.? szukam dobrej, niedrogiej firmy.



#2 koli

koli

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 25 wrzesień 2015 - 13:40

Takie rzeczy warto zamawiać u producentów, Rajapack zajmuje się sprzedażą materiałów opakowaniowych i akcesoriów biurowych - http://www.rajapack....h_PDT01181.html. Ceny są w miarę przystępne.



#3 magda93

magda93

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 14 październik 2015 - 21:02

Bardzo dobrą ofertę ma sklep internetowy eOfficeMedia. Robię tam zawsze zakupy raz na 2 miesiące, w zależności co jest potrzebne. Warto zapoznać się z ich ofertą, a potem ewentualnie porównać z innymi.



#4 karina87

karina87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano 22 maj 2016 - 11:09

Mogę Ci polecić firmę : http://atptc.com/ różne sprzęty do biura, trochę większe wprawdzie niż koperty etc. ale tak samo ważne i wręcz bym powiedziała, że niezbędne. A co do mniejszych rzeczy do biura, to nie wiem, bo akurat tym się nie zajmuje. ;)



#5 marysiabiz

marysiabiz

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano 02 czerwiec 2016 - 14:47

w sprawdzonej hurtowni i tyle :) przejrzyj neta- jest sporo ofert



#6 SoloKolos

SoloKolos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Napisano 05 sierpień 2016 - 08:28

Chcąc niedrogo kupić niezbędne artykuły biurowe, warto poszukać, jak zostało wcześniej wspomniane, sprawdzonej hurtowni. Przeglądając strony warto sugerować się nie tylko ceną, ale również szerokim asortymentem i opiniami. Dzięki temu zaoszczędzony zostanie czas oraz pieniądze.



#7 karina87

karina87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano 17 wrzesień 2017 - 19:33

Artykuły biurowe to nie wszystko. Pomyśl o kompleksowym doposażeniu biura. W końcu to świadczy o Tobie i Twoim profesjonalnym podejściu ;) Zerknij na https://seltrade.pl/- to powinno Ci pomóc.



#8 majka3131

majka3131

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 54 postów

Napisano 30 wrzesień 2017 - 19:44

A z nieco innej beczki - jakie fotele biurowe macie u siebie? Czym się kierowaliście przy zakupie? 



#9 Agnieszka1994ka

Agnieszka1994ka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 05 październik 2017 - 09:30

Jeżeli chodzi o biuro i przeróżne akcesoria komputerowe to trafiłam ostatnio na fajny sklep internetowy. Nabyłam taką podstawkę pod monitor, zajmuje mało miejsca na biurku i wygląda super: ergopoint.com.pl/podstawka-pod-monitor-lcd-smart-suites-fellowes-1997



#10 Flexn

Flexn

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 19 październik 2017 - 22:48

#odświeżam, bo nie mogę napisać nowego tematu....

 

Z jakich sklepów online korzystacie do uzupełniania magazynu czyt. proste rzeczy długopisy, teczki, skoroszyty, segregatory. Denerwuje mnie jeżdżenie co chwile do Auchana i na hurtownie. Ceny, żeby były ala https://tesko.biz/ (tu jeszcze koszyk nie działa to zamawiać nie chcę). Wysyłka najlepiej żeby darmowa była od x zł.

 

Podawać jakieś ciekawe sklepy, z chęcią wybiorę sobie coś.



#11 mariuszjarecki

mariuszjarecki

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 32 postów

Napisano 23 październik 2017 - 10:27

Planuję zakup nowego urządzenia wielofunkcyjnego do biura i zastanawiam się który model wybrać. Chyba najbardziej przekonuje mnie urządzenie Kyocery M3040idn . 

Generalnie zależy mi na tym, żeby pojemność kaset była wysoka, a w tym modelu maksymalna pojemność to 2600 kartek. Poza tym przekonuje mnie możlwość łatwej personalizacji za pomocą aplikacji HYPAS. Dodatkowo szybki wydruk 40 stron na minutę i całkiem atrakcyjny poziom kosztów eksploatacji to chyba największe zalety tego modelu. Jak wyglądają wasze doświadczenia z urządzeniami wielofunkcyjnymi? 



#12 Ivako

Ivako

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaAugustów

Napisano 23 październik 2017 - 12:34

No nie wiem, najlepiej takie gadżety zamówić na firmę w jakiejś większej hurtowni. Swego czasu też tak robiłam prowadzą swoją firmę i to było dobre rozwiązanie. Po kilku zakupach miałam już taki rabat że aż przyjemnie się uzupełniało stan potrzebnych rzeczy ;)



#13 bakłażan

bakłażan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 01 listopad 2017 - 20:17

A z nieco innej beczki - jakie fotele biurowe macie u siebie? Czym się kierowaliście przy zakupie? 

Przede wszystkim funkcjonalnością takich mebli i ich ergonomią. To jest podstawa,  choć oczywiście design jest również ważny :)



#14 JS55

JS55

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 13 listopad 2017 - 21:03

Lyreco i Staples polecam. Dostawa wszystkiego prosto do biura, duży wybór akcesoriów.


fox in the box


#15 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 557 postów

Napisano 17 listopad 2017 - 08:23

Poszukaj w internecie, to chyba będzie najszybciej



#16 marecki_

marecki_

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 19 listopad 2017 - 18:58

Wiadomo, że na początku działalności zazwyczaj mamy mocno ograniczony budżet, według mnie dobrym rozwiązaniem będą aukcej internetowa. Sprawdźcie sobie na przykład stronę https://aukcje.efl.c...przet-budowlany tam można wylicytować zarówno sprzęt do biura, maszyny, sprzęt budowlany, a także pojazdy poleasingowe. Czasami można trafić na dobrą okazję.



#17 mariyt

mariyt

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 19 listopad 2017 - 19:58

W necie najtaniej.



#18 mariyt

mariyt

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 19 listopad 2017 - 19:59

Znajdź sklep i porównaj ceny.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: akcesoria do biura, wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy