Skocz do zawartości


Reklamacja niezakończonej (częściowo wykonanej) usługi montażu okien

reklamacja okna niezakończona usługa montażu

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Waldemar

Guest_Waldemar
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2015 - 23:15

Dzień Dobry,

Proszę o poradę czy składać reklamację na częściowo wykonaną usługę i płacić na żądanie sprzedawcy.

Sytuacja:

Zamówiłem okna do nowego domu jednorodzinnego w promocyjnej cenie - 3-szybowe, 6-komorowe wraz z montażem w cenie 9.000zł.

Na potwierdzenie złożenia zamówienia podpisaliśmy dokument zamówienia okien z wyszczególnieniem (wymiarowaniem) każdego okna i wpłaciłem zaliczkę 2.000zł.

Po 2 tygodniach firma przyjechała z oknami i je zamontowała. Ja w tym czasie byłem w pracy a na budowę wpuścił ich mój ojciec.

Zamontowali wszystkie okna oprócz jednego okrągłego z przodu nad wejściem, ponieważ mają problem z nabyciem odpowiedniego wymiaru (ale nie oto chodzi).

Ojciec nie podpisywał odbioru okien.

Następnego dnia po przeglądzie okazało się że frontowe okna są 3-szybowe a wszystkie pozostałe zamontowane 2-szybowe.

Po szybkim telefonie do sprzedawcy ten stwierdził że sprawdzi co poszło nie tak.

Później dzwoni do mnie, że zamówienie złożone poprawnie, że on wysłał do fabryki zlecenie produkcji zgodnie z zamówieniem, ale fabryka wykonała niezgodny towar i chce żebym wpłacił 5.000zł to ruszy z reklamacją. W ramach zabezpieczenia realizacji reklamacji mam zostawić sobie 2.000zł. Sprzedawca chyba mnie zwodzi bo czekam już 3 tydzień na wymianę okien 2-szybowych na 3-szybowe oraz zamontowanie tego ostatniego okrągłego okna i tylko słyszę że za tydzień wymienimy.

Pytanie:

1. Płacić tak jak chce sprzedawca czy nie? Czy coś mi grozi jak nie zapłacę za te zamontowane dobre i złe okna do czasu wymiany?

2. Czy jak zamontują ostatnie okrągłe okno a nie wymienią 2-szybowych na 3-szybowe mogą żądać zapłaty?

3. Czy pisać pismo reklamacyjne? Bo usługa montażu jeszcze nie zakończona - nie mam ostatniego okrągłego okna zamontowanego.

4. Czy termin reklamacji 2 miesięczny jaki jest na zamówieniu dotyczy każdego okna osobno czy całego zamówienia? W zamówieniu jest każde okno z wymiarowane oddzielnie ale rodzaj, kolor itp razem dla wszystkich. 

 

Proszę o wszelkie pomysły jak rozwiązać tą sytuację

Z góry dziękuję za porady.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, okna, niezakończona, usługa, montażu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych