Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy wiesz jak urządzić biuro w domu?


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102466 postów

Napisano 26 czerwiec 2015 - 14:30

Biuro w domu to coraz powszechniejsza forma pracy, gdy ma się własną firmę. Zobacz, jak je urządzić.

Powrót do artykułu: Czy wiesz jak urządzić biuro w domu?

#2 Guest_hannaz

Guest_hannaz
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2015 - 14:30

Muszę przyznać że sporo tu dobrych porad ;) Odsyłam więc zainteresowanych tutaj może coś ich zainspiruje www: alterweb.pl/urzadzamy-domowe-biuro/

#3 Guest_karaib

Guest_karaib
  • Goście

Napisano 04 luty 2016 - 14:17

Meble do gabinetu to podstawa, tutaj liczy się komfort korzystania i wygoda, ja jak urządzałem swój gabinet zainwestowałem w meble z contino.pl



#4 Guest_georg

Guest_georg
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 09:14

Meble do gabinetu to podstawa, tutaj liczy się komfort korzystania i wygoda, ja jak urządzałem swój gabinet zainwestowałem w meble z contino.pl

Dobrze mówisz, ciężko temu zaprzeczyć. Ja tę firmę dobrze znam, za pierwszym razem jak korzystałem z ich usług zdali egzamin na tyle dobrze, że jeszcze dwa biura im zleciłem do aranżacji.



#5 SoloKolos

SoloKolos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Napisano 19 lipiec 2016 - 13:44

Jeżeli chodzi o komfort korzystania, warto zadbać też o porządek w biurze. Zakupienie artykułów biurowych takich jak teczki, segregatory, przyborniki pozwoli zachować porządek w dokumentach i szybciej znaleźć wszystko, czego potrzebujemy. Najlepiej od razu pomyśleć też o zakupie niszczarki biurowej, pomocnej w pozbyciu się już niepotrzebnych dokumentów. Rozsądnym rozwiązaniem będzie zakup wszystkiego z hurtowni w atrakcyjnej cenie.



#6 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 305 postów

Napisano 02 sierpień 2016 - 21:55

Powiedźcie mi - macie w swoich biurach sejfy gabinetowe? Ja myślę nad sprawieniem sobie takiego, tutaj  http://sklep.polskie...-gabinetowe/253 przeglądam i zastanawiam się który wybrać, ale szczerze mówiąc te marki niewiele mi mówią. Doradzicie coś? 



#7 Barbara78

Barbara78

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 03 sierpień 2016 - 13:54

u nas nie ma



#8 Patrycjusze

Patrycjusze

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 155 postów

Napisano 17 listopad 2016 - 14:09

Sejf to chyba tylko w dużej firmie. Ja zastanawiam się nad takimi szafami http://szafymetalowe...fy-kartotekowe/

Sporo wyposażenia w biurze mamy już metalowego i sprawuje się świetnie, szafy są jeszcze do wymiany.



#9 maciek_p

maciek_p

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów

Napisano 27 lipiec 2017 - 11:43

Jedną jest pewne - aranżując biuro warto zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne, które przydadzą się w późniejszym okresie prowadzenia działalności (dokumentację niestety trzeba przechowywać przez określony czas - jeśli nie będą zabezpieczone w odpowiedni sposób, mogą ulec zniszczeniu).



#10 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 251 postów

Napisano 17 październik 2017 - 08:40

A mi się wydaje, że liczba biur prowadzonych w domu regularnie spada. Bowiem lepiej jest nie mieszać życia prywatnego z zawodowym, a niestety biuro domowe poniekąd nas do tego zmusza. Ja początkowo też tak sobie próbowałem radzić, ale w końcu postanowiłem znaleźć odpowiednią siedzibę dla swojego biznesu. wyszukałem fajną lokalizację w Trójmieście na http://www.officemap.pl/, skontaktowałem się z właścicielem i wynająłem biuro. Przynajmniej mam pewność, że przyjmuję klientów w dobrym miejscu



#11 Guest_Mariusz Zbych

Guest_Mariusz Zbych
  • Goście

Napisano 17 listopad 2017 - 01:52

Też uważam, że liczba biur prowadzonych w domach spada i spada. Już teraz można korzystać z powierzchni biurowych za niewielką cenę. Jeden z moich biznesów na tym polega. Wydzieliłem kilka biur za pomocą mobinych ścian działowych (pozdrawiam firmę Sowan z tego miejsca). Mogę sobie układ dość swobodnie konfigurować. Wielu freelancerów się obecnie do mnie zgłasza, więc zaczynam myśleć nad poszerzeniem działalności.



#12 Kojacka

Kojacka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 17 listopad 2017 - 09:29

Ciekawy artykuł, nie sądziłam że tak można do tego podejść



#13 Cesyn

Cesyn

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaBaraki

Napisano 17 listopad 2017 - 13:26

ja bym tak nie urządził. wydaje mi sie nie praktycznie



#14 DariuszP

DariuszP

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 93 postów

Napisano 12 styczeń 2018 - 20:44

Na pewno warto zdać się na profesjonalistów bo będą w stanie nawet na małej przestrzeni urządzić funkcjonalne biuro. Nam pomagało Interbiuro z Warszawy http://interbiuro.pl/i świetnie się sprawdzili. Nie dość, ze aranżowali to jeszcze część rzeczy z wyposażenia kupiliśmy od nich bo mają ogromny wybór mebli, wykładzin czy wszelkiego potrzebnego wyposażenia biurowego. 



#15 RobertiPatrycja

RobertiPatrycja

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 23 sierpień 2018 - 07:59

Osobiście mogę polecić stelaż do biura. Używam od paru tygodni stelaża elektrycznego przy biurku i działa bez zarzutu. Stelaż mam od producenta ze strony  https://flyingdesk.pl/. Paczka dostarczona sprawnie, szybko, z całym montażem stelaża to się uporałem może w 30 minut, na pewno dłużej niż godzinę to wszystko nie trwało. Mam nadzieje, ze tez wam sie przyda taka opinia ;)



#16 wera_

wera_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 53 postów

Napisano 11 wrzesień 2018 - 13:41

To dla mnie biuro domowe musi mieć ściany dźwiękoszczelne. Nie wyobrażam sobie pracowac przy muzyce jaką słucha sąsiad lub przy odgłosach odkurzacza, bo akurat sąsiadka sprząta mieszkanie. Dlatego też dla mnie ściany dźwiękoszczelne to tzw. must have.


Przy okazji polecam firmę ESGlas. To właśnie u nich zamawiałam ściany dźwiękoszczelne i jestem zachwycona. Rzetelna firma, chętnie doradzą w każdej kwestii i mają indywidualne podejście do klienta. Zainteresowanym zostawiam linka do ich strony:
http://esglas.pl/ofe...dzwiekoszczelne





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych