Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy wiesz jak urządzić biuro w domu?


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102230 postów

Napisano 26 czerwiec 2015 - 14:30

Biuro w domu to coraz powszechniejsza forma pracy, gdy ma się własną firmę. Zobacz, jak je urządzić.

Powrót do artykułu: Czy wiesz jak urządzić biuro w domu?

#2 Guest_hannaz

Guest_hannaz
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2015 - 14:30

Muszę przyznać że sporo tu dobrych porad ;) Odsyłam więc zainteresowanych tutaj może coś ich zainspiruje www: alterweb.pl/urzadzamy-domowe-biuro/

#3 Guest_karaib

Guest_karaib
  • Goście

Napisano 04 luty 2016 - 14:17

Meble do gabinetu to podstawa, tutaj liczy się komfort korzystania i wygoda, ja jak urządzałem swój gabinet zainwestowałem w meble z contino.pl



#4 Guest_georg

Guest_georg
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 09:14

Meble do gabinetu to podstawa, tutaj liczy się komfort korzystania i wygoda, ja jak urządzałem swój gabinet zainwestowałem w meble z contino.pl

Dobrze mówisz, ciężko temu zaprzeczyć. Ja tę firmę dobrze znam, za pierwszym razem jak korzystałem z ich usług zdali egzamin na tyle dobrze, że jeszcze dwa biura im zleciłem do aranżacji.



#5 SoloKolos

SoloKolos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 18 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa

Napisano 19 lipiec 2016 - 13:44

Jeżeli chodzi o komfort korzystania, warto zadbać też o porządek w biurze. Zakupienie artykułów biurowych takich jak teczki, segregatory, przyborniki pozwoli zachować porządek w dokumentach i szybciej znaleźć wszystko, czego potrzebujemy. Najlepiej od razu pomyśleć też o zakupie niszczarki biurowej, pomocnej w pozbyciu się już niepotrzebnych dokumentów. Rozsądnym rozwiązaniem będzie zakup wszystkiego z hurtowni w atrakcyjnej cenie.



#6 Baklazanka

Baklazanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 248 postów

Napisano 02 sierpień 2016 - 21:55

Powiedźcie mi - macie w swoich biurach sejfy gabinetowe? Ja myślę nad sprawieniem sobie takiego, tutaj  http://sklep.polskie...-gabinetowe/253 przeglądam i zastanawiam się który wybrać, ale szczerze mówiąc te marki niewiele mi mówią. Doradzicie coś? 



#7 Barbara78

Barbara78

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 03 sierpień 2016 - 13:54

u nas nie ma



#8 Patrycjusze

Patrycjusze

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 120 postów

Napisano 17 listopad 2016 - 14:09

Sejf to chyba tylko w dużej firmie. Ja zastanawiam się nad takimi szafami http://szafymetalowe...fy-kartotekowe/

Sporo wyposażenia w biurze mamy już metalowego i sprawuje się świetnie, szafy są jeszcze do wymiany.



#9 maciek_p

maciek_p

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 166 postów

Napisano 27 lipiec 2017 - 11:43

Jedną jest pewne - aranżując biuro warto zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne, które przydadzą się w późniejszym okresie prowadzenia działalności (dokumentację niestety trzeba przechowywać przez określony czas - jeśli nie będą zabezpieczone w odpowiedni sposób, mogą ulec zniszczeniu).



#10 forted

forted

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 188 postów

Napisano 17 październik 2017 - 08:40

A mi się wydaje, że liczba biur prowadzonych w domu regularnie spada. Bowiem lepiej jest nie mieszać życia prywatnego z zawodowym, a niestety biuro domowe poniekąd nas do tego zmusza. Ja początkowo też tak sobie próbowałem radzić, ale w końcu postanowiłem znaleźć odpowiednią siedzibę dla swojego biznesu. wyszukałem fajną lokalizację w Trójmieście na http://www.officemap.pl/, skontaktowałem się z właścicielem i wynająłem biuro. Przynajmniej mam pewność, że przyjmuję klientów w dobrym miejscu



#11 Guest_Mariusz Zbych

Guest_Mariusz Zbych
  • Goście

Napisano 17 listopad 2017 - 01:52

Też uważam, że liczba biur prowadzonych w domach spada i spada. Już teraz można korzystać z powierzchni biurowych za niewielką cenę. Jeden z moich biznesów na tym polega. Wydzieliłem kilka biur za pomocą mobinych ścian działowych (pozdrawiam firmę Sowan z tego miejsca). Mogę sobie układ dość swobodnie konfigurować. Wielu freelancerów się obecnie do mnie zgłasza, więc zaczynam myśleć nad poszerzeniem działalności.



#12 Kojacka

Kojacka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 17 listopad 2017 - 09:29

Ciekawy artykuł, nie sądziłam że tak można do tego podejść



#13 Cesyn

Cesyn

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaBaraki

Napisano 17 listopad 2017 - 13:26

ja bym tak nie urządził. wydaje mi sie nie praktycznie





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych