Skocz do zawartości


Prawo konsumenta


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Karolina

Guest_Karolina
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2015 - 15:48

Witam mam problem jestem współwłaścicielką lombardu. I mam problem z klientką. 31,10,2014 roku zakupiła od nas konsole do gier xbox. Przyszła do nas z żądaniem zwrotu całej gotówki za sprzęt ponieważ jej się zepsuł. Kosola miała Gwarancję producenta oraz gwarancję przedłożoną w firmie ubezpieczeniowej AIG. Gdy jej odmówiliśmy i odesłaliśmy na gwarancję producenta to nie chciała(lub też bardziej prawdopodobne dostała odmowę naprawy na gwarancji producenta). Otrzymaliśmy list o treści, że żąda obniżenia kosztów na naprawę sprzętu o kwotę 250 zł. Teraz jakie my mamy prawo ponieważ wiem, że ona ma dużo większe od nas, ale chyba nie może byc tak, że po takim czasie żąda od nas pieniędzy na naprawę sprzętu. dodam jeszcze, że mamy regulamin ogólnodostępny w, w którym jest napisane, że klient ma prawo zwrotu sprzętu w ciągu 24 h. Pozdrawiam liczę na Waszą pomoc.



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 05 czerwiec 2015 - 13:14

Regulamin nie może być dowolny, musi być zgodny z prawem. Poza tym co ma możliwość zwrotu towaru do żądania reklamacyjnego?

 

Klientka złożyła żądanie zwrotu kosztów, czyli reklamacja była z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. W jakim czasie odmówiliście uznania reklamacji?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych