Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mała Księgowość RP a dotacja z urzędu pracy

mała księgowość

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 dsudanski

dsudanski

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 11 maj 2015 - 22:12

Witam serdecznie

 

Rozpocząłem pracę z małą księgowością rzeczpospolitej. Program jest w porządku ale mam problem. Korzystam z dotacji pochodzącej z urzędu pracy i dokonuje zakupów z środków pochodzących właśnie  tego źródła. Wg. przepisów mam obowiązek wprowadzać zakupy pochodzące z dotacji właśnie do KPiR i tak robię. Problem w tym że zakupy te nie mogą liczyć się do kosztów uzyskania przychodów a po wprowadzeniu dokumentu w programie i zaksięgowaniu go w posumowaniach mam zaliczone te kwoty w koszty. WIE może ktoś w jaki sposób księgować takie faktury aby nie zaliczały się do kosztów?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam



#2 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 12 maj 2015 - 07:01

Witam,

proponuje ująć te wydatki w kolumnie 15-tej - ta kolumna służy między innymi do ujmowania kosztów, które nie stanowią kosztów uzyskania przychodu.

 

Pozdrawiam

Ania

Witam serdecznie

 

Rozpocząłem pracę z małą księgowością rzeczpospolitej. Program jest w porządku ale mam problem. Korzystam z dotacji pochodzącej z urzędu pracy i dokonuje zakupów z środków pochodzących właśnie  tego źródła. Wg. przepisów mam obowiązek wprowadzać zakupy pochodzące z dotacji właśnie do KPiR i tak robię. Problem w tym że zakupy te nie mogą liczyć się do kosztów uzyskania przychodów a po wprowadzeniu dokumentu w programie i zaksięgowaniu go w posumowaniach mam zaliczone te kwoty w koszty. WIE może ktoś w jaki sposób księgować takie faktury aby nie zaliczały się do kosztów?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mała księgowość

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych