Skocz do zawartości


Odmowa odstąpienia od umowy


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 09 maj 2015 - 21:25

Szanowni Państwo,

 

mam problem z telefonem używanym zakupionym przez Internet. Telefon po 3 dniach użytkowania okazał się mieć uszkodzone wejście ładowarki i baterie, zgłosiłam wadę sprzedającemu, który zobowiązał się ją usunąć i odesłać sprawny telefon. Pponad 3 tygodniach orzymałam go spowrotem jednak usterka nie była usunięta. W związku z tym złożyłam pisemną reklamację chcąc odstąpić od umowy zakupu. Sprzedawca odmówił mi zwrotu środków, upiera się, że usunął wadę, zaproponował bym ponownie odesłała produkt do naprawy. Zupełnie nie zgadzam się na takie rozwiązanie, chcę odstąpić od umowy. Czy mogą mi Państwo poradzić jakie dalsze kroki powinnam podjąć?

 

Pozdrawiam

 

Magda



#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 10 maj 2015 - 23:49

Przede wszystkim, jaki to rodzaj zakupu? Kim jest sprzedający, bo kupujący to domyślam się, że jest osobą prywatną?



#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 maj 2015 - 21:57

Zakupilam go przez internet, sprzedający prowadzi sklep z telefonami itp.

#4 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 11 maj 2015 - 22:31

Na podstawie art. 560 kc możesz oświadczyć o odstąpieniu od umowy, z powodu nieskutecznego usunięcia wady oraz nadmiernej uciążliwości postępowania. Żądaj przy tym zwrotu poniesionych kosztów przesyłek na podstawie art. 494.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych