Skocz do zawartości


Reklamacja wadliwego sprzętu; ignorowanie klienta.

reklamacja wada sprzęt towar rower klient sąd porada prawo

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2015 - 16:41

Szanowni Państwo,
Piszę, aby zasięgnąć porady w pewnej sprawie, gdyż nie jestem pewien co powinienem dalej zrobić. Kłopotliwa sytuacja tyczy się kupna roweru dość znanej, polskiej firmy. Rower został kupiony w jednym z sklepów całkowicie legalnie. Otrzymałem kartę gwarancyjną i ogólną gwarancję roweru na dwa lata. Niestety, niemalże po kilku dniach zdarzył się wypadek, przez którego omal nie doznałem uszczerbku na zdrowiu (winą jest wadliwy sprzęt). Rower oddałem do naprawy. Po upływie kilku dni przysłano naprawiony, jednakże nie zdołałem nawet na nim pojeździć, a już zobaczyłem wyraźne usterki. Co zabawne, nie zdążyłem jeszcze zdjąć papieru firmowego, a po raz kolejny musiałem go zwrócić do serwisu. Z tą jednak różnicą, iż tym razem wyraźnie poprosiłem (a raczej zażądałem) w liście całkowitej wymiany roweru na inny o podobnych parametrach, bądź zwrot wszystkich pieniędzy. List kompletnie zignorowano, znów go "naprawiając".
Jestem pewny, że jak tylko go odbiorę, od razu się zepsuje. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Jak wygląda sprawa z pozwaniem firmy? Czy złożenie wniosku jest płatne?
Nigdy wcześniej nie miałem podobnej sytuacji, toteż chciałbym się Państwa poradzić.
Z pozdrowieniami.
Łukasz.


#2 Guest_Łukasz

Guest_Łukasz
  • Goście

Napisano 25 kwiecień 2015 - 16:48

Proszę wybaczyć, ale pomyliłem wątki, dodając temat do innego działu. Gdyby była taka możliwość, prosiłbym o przeniesienie tematu na odpowiedni dział.

Łukasz.



#3 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 29 kwiecień 2015 - 12:18

Poproś o pomoc rzecznika konsumentów, skoro sprzedający ignoruje Twoje żądania. Trzeba złożyć odpowiednio uzasadnioną reklamację. Pomoc jest bezpłatna.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja, wada, sprzęt, towar, rower, klient, sąd, porada, prawo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych