Skocz do zawartości


infor. publiczna


wróć do serwisu Sektor Publiczny 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Ja urzednik

Guest_Ja urzednik
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2015 - 19:33

Witam,

Mam dwa pytania.

 

Pracuję w urzędzie gminy w referacie podatkowym. 

 

1. Otrzymałam drogą mailową wniosek- podpisany z imienia i nazwiska- o dostępie do informacji publicznej za 2014 r. Wnioskujący poprosił o wykaz osób prawnych i fizycznych, którym w roku 2014 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500 zł wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia. Czy mogę udzielić takiej informacji w formie odpowiedzi mailowej ze wskazaniem imienia i nazwiska osób, którym udzielono ulg?

 

 

2. Rolnik otrzymał wsparcie finansowe z tytułu "ułatwienia startu młodym rolnikom" w wysokości 100 tys zł. Czy może starać się o ulgę z tytułu nabycia gruntu?

 

 

 

Proszę Państwa o pomoc i odpowiedź.

Dziękuję

 



#2 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 15 maj 2015 - 09:08

1. Nie

2. Nie znam odpowiedzi



#3 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19510 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 15 maj 2015 - 09:21

1. Nie

2. Nie wiem 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy