Skocz do zawartości


Zakupy na allegro, uszkodzenie produktu, reklamacja odrzucona

allegroreklamacjapoczta polska reklamacja sprzedający odrzucona list polecony wysyłka odszkodowanie kosztów uszkodzenie produktu

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Anastazja

Guest_Anastazja
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2015 - 12:32

Witam,

Moja sytuacja również dotyczy zakupów przez serwis allegro.

Dokładnie miesiac temu, zakupiłam drogi kosmetyk, a dokładnie puder. Wybrałam jedną z dostepnych form wysyłki oferowanych przez sprzedjacego "list polecony". Ponieważ jak zwykle koszt wysyłki był zawyżony, wybrałam najtańszą formę.

Dodam, że opakowanie pudru nie było plastikowe jak zwykle to bywa, ale tekturowe (specyficzna marka). Sprzedający zapakował puder w folię bąbelkową oraz kopertę, wysłał. Jak można się domyslać, przesyłka została zniszczona, puder oraz jego opakowanie doszczetnie zgniecione, z foli sypał sie puder. Poniewaz przesyłka została zaadresowana do do firmy, nie mogła zostać otworzona przy doreczycielu z Poczty Polskiej.

Oczywiście napisałam informacje do sprzedajacego, że puder jest zniszczony i że tak drogich kosmetyków jeszcze w specyficznych opakowaniach tekturowych, nie pakuje sie w taki sposób bez dodatkowego usztywnienienia i że oczekuję zwrotu pieniedzy, dodam, że na profilu sprzedajacego zdarzyła sie już podobna sytuacja.

Sprzedajacy napisał, że nie bierze za to odpowiedzialnosci i żebym zgłosiła reklamacje do Poczty oraz, że w zakładce "o mnie " była informacja, że produkty są w ten sposób wysyłane przy tej formie przesyłki (Chociaż tu nie jestem pewna, ponieważ sprzedawca mogl również umiescic informacje, dopiero po tym jak zgłosiłam mu reklamację, o wersję profilu z tamtego dnia zapewne bede musiała poprosić Allegro). Oczywiście rekelamację zgłosiłam.

Dzisiaj otrzymałam listem poleconym  informację z poczty, o odrzuceniu reklamacji z winy nadawcy, a wiec sprzedajacego - w mysl art. 87.3 z ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - prawo pocztowe-  niedostosowanie przesyłanej zawartości do rodzaju wybranej przez nadawcę usługi.

 

Czy w takim wypadku sprzedawca nadal może upierać sie przy swojej racji, jak mogę zmusić sprzedawce do zwrotu kwoty za zniszczony produkt. I co na to allegro, na co moge sie dodatkowo powołać. Ja również uważam, że sprzedawca powinien zabezpieczyć odpowiednio produkt, albo oferować tylko te formy wysyłki, które odpowiednio pozwola przetransportować konkretny produkt w tym wypadku, tak specyficzny i drogi. Informacja " o mnie " nie jest ofertą.

Bardzo prosze  o pomoc i nformację.

 


 




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: allegroreklamacjapoczta polska, reklamacja, sprzedający, odrzucona, list polecony, wysyłka, odszkodowanie, kosztów, uszkodzenie produktu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych