Skocz do zawartości


Zdjęcie

Akta osobowe emeryta

emeryt akta

wróć do serwisu Kadry 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamila88

Kamila88

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 25 marzec 2015 - 12:31

Witam,

 

czy w aktach osobowych emeryta powinny znaleźć się takie same dokumenty jak w aktach "zwykłego" pracownika? Tzn. świadectwa pracy, świadectwa ukończenia szkoły, kwestionariusz osobowy? I czy zaświadczenie stwierdzające przyznanie przez ZUS świadczenia należy przechowywać w aktach osobowych pracownika?

 

 

 



#2 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 25 marzec 2015 - 13:13

Traktujemy jak normalnego pracownika, świadczenie ZUS w odrenym segregatorze



#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 25 marzec 2015 - 13:57

czyli przyznanie renty lub emerytury takie informacje o pracownikach od zus powinno się trzymać osobno?



#4 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 25 marzec 2015 - 14:31

Tak



#5 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 25 marzec 2015 - 14:35

ja mam do 25 pracowników i też muszę osobny mieć segregator? moja poprzedniczka wszystko trzymała w aktach pracowników, pity, zusy, czy mam poprzekładać?



#6 Edzia

Edzia

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 7101 postów
  • LokalizacjaKresy

Napisano 25 marzec 2015 - 14:40

Tak prezłozyc do dokumentów płacowych. Sposób prowadzenia dokumentacji pracowniczej został określony rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. nr 62, poz. 286 ze zm.).





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: emeryt, akta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych