Skocz do zawartości


Otrzymanie reklamowanego sprzętu w gorszym stanie


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 22 marzec 2015 - 16:49

witam.
Jakiś czas temu kupiłam tablet, pewnego wieczoru zobaczyłam poziome paski na górze ekranu. Prawdopodobnie było to przyczyną upadku torby, w której był sprzęt. Oddałam tablet na gwarancję, ponieważ nie było widać żadnego pęknięcia, rys itd, choć nie sądziłam, że mi go naprawią. Nie myliłam się, naprawa nie obejmowała gwarancji, a jej cena przewyższa obecną wartość sprzętu, więc nie zgodziłam się. Przy odbiorze w sklepie włączyłam tablet i SZOK, cały ekran był w pasach poziomych, pionowych- reasumując nie nadaje się do użytkowania. Miałam zdjęcia ze sprzętu w stanie przed reklamowaniem, więc Sprzedawca powiedział abym wydrukowała je i wyślą ponownie do Serwisu. Następnego dnia zrobiłam tak, jak mi poradzono, był inny Sprzedawca i powiedział, że to ja będę teraz płacić za koszt wysyłki oraz że pewnie nic mi z tym nie zrobią. I tu moje pytanie, czy zgodne jest to, że to ja mam płacić za wysyłkę do serwisu oraz co jeśli odeślą mi sprzęt w takim stanie w jakim mi go oddali ostatnim razem? Czy mogę ubiegać się o zwrot kosztow/ naprawę tabletu?
 


#2 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 25 marzec 2015 - 17:31

Tyle piszemy, żeby nie reklamować na gwarancję, tylko na Ustawę. Odebrałaś po zwrocie z reklamacji? No to masz kłopot, należało odmówić odbioru i wtedy problem miałby sprzedawca. Teraz to Ty ponosisz wszelkie koszty naprawy, bo usterka nie ma związku ani z gwarancją, ani umową. Chyba że serwis przyzna, że to z ich winy usterka pogłębiła się.



#3 Sobi

Sobi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 25 marzec 2015 - 20:03

Na pewno warto udać się do serwisu i próbować sprawę wyjaśnić. Nie zawsze na pierwszy rzut oka da się rozpoznać, że coś jest nie tak. Może serwis będzie uczciwy.



#4 bebo

bebo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów

Napisano 25 marzec 2015 - 20:24

Sobi, o jakiej uczciwości serwisu piszesz? Przecież to pytająca Anna jest nieuczciwa, bo próbuje uyskać naprawę gwarancyjną lub zwrot pieniędzy, mimo że sama przyznaje, iż tablet upadł i od tego czasu jest usterka. Serwis, próbując ustalić przyczynę, bez własnej winy mógł spowodować pogorszenie stanu tabletu. Przypuszczam, że uszkodzeniu uległy połączenia między wyświetlaczem, a wyprowadzeniami na płytce. Wtedy nawet otwarcie obudowy spowodować może dokończenia dzieła zniszczenia. Paski na wyświetlaczu to zawsze jest początek nieuchronnego końca.



#5 Werka90

Werka90

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 16 czerwiec 2015 - 19:36

Ja jak mam problem daję sprzet do naprawy do serwisu http://comstar.net.pl/

Świetni fachowcy :)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych