Gość Joanna Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Dzień dobry, mam małe dziecko i wróciłam do pracy po macierzyńskim. Nie znam się jeszcze na przepisach o tych dniach wolnych na opiekę nad dzieckiem. Podobno są tylko 2 na cały rok. Kiedy można je brać? Jak na przyklad dziecko zachoruje? Tylko ze dziecko choruje więcej niż 2 dni w roku. Co wtedy? Jedynym wyjściem jest wykorzystywanie urlopu wypoczynkowego na opiekę nad chorym dzieckiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J23 Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 2 na opiekę przysługują az dziecko ukończy 14 lat. Bierzesz wtedy, gdy Ci pasuje, niekoniecznie, gdy dziecko jest chore. Jeśli nie wykorzystasz w roku kalendarzowym to te dni przepadną.Jak dziecko jest chore idzie się do lekarza i otrzymuje L4 na opiekę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aga Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 mam nieco inne pytanie, czy urlop wypoczynkowy ma pierwszeństwo przed 2 dniami opieki nad dzieckiem? tzn czy moge najpierw wypisać wniosek na 2 dni opieki (pod rząd) a następnie zaraz od kolejnego dnia na urlop wypoczynkowy? jestem osobą po urlopie rodzicielskim, za niedługo kończy mi się umowa i chciałabym wykorzystać jeszcze te dwa dni opieki a mam jeszcze do wykorzystania urlop wypoczynkowy i czy mogę wypisać wniosek o dni opieki na dziecko np z wyprzedzeniem miesięcznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...