Gość nataly Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Zdecydowałam się na zmianę telewizora. Czy warto inwestować w telewizor z 3D? Nie mam doświadczenia z tego typu telewizorami. Raczej nie oglądam filmów, tylko telewizję. Czy w Polsce jest dużo programów z 3D? Pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fashion.victim Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Widziałam raz film w 3D na takim telewizorze i naprawdę świetnie to wygląda, ale nie wiem niestety jak z programami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambasada Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 może zobacz na to zestawienie: http://techfresh.pl/top-5-telewizorow-do-3000-zl/ - moim zdaniem nie warto kupować 3d, bo bardzo psuje wzrok, ale może niedługo ulepszą technologię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fashion.victim Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Hmm, nie wiedziałam, że tego typu telewizory psują wzrok, ale dzięki za tą informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naster Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Telewizory 3d raczej bym odpuścił, lepiej zainwestować w telewizor samsung 4k, bo 3d mocno męczy oczy i nawet jeżeli masz tą opcje, to zazwyczaj jej się nie używa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arystokratka Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Moim zdaniem telewizor 3D to zbędny wydatek. Jakość obrazu jest naprawdę słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...