Jacek_D Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam,Przymierzam się do założenia działalności w okolicach maja.W tym miesiącu poniosłem koszty związane z przyszłą działalnością (np. szkolenia) – słyszałem, że można te wydatki ująć w kosztach działalności firmy (która zostanie zarejestrowania po dacie wydatków).Pytanie – ile (miesięcy?) wstecz przed zarejestrowaniem działalności, wydatki można ująć w kosztach firmy?Poza tym pytanie, jak z VAT-em? Ile wstecz można je rozliczyć przed zarejestrowaniem firmy?PozdrawiamJacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek_D Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam, podbijam temat. Z góry dziękuję za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi