Kategorie
Skocz do zawartości

Koszty i VAT przed rozpoczęciem działalności


Jacek_D
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam się do założenia działalności w okolicach maja.
W tym miesiącu poniosłem koszty związane z przyszłą działalnością (np. szkolenia) – słyszałem, że można te wydatki ująć w kosztach działalności firmy (która zostanie zarejestrowania po dacie wydatków).

Pytanie – ile (miesięcy?) wstecz przed zarejestrowaniem działalności, wydatki można ująć w kosztach firmy?
Poza tym pytanie, jak z VAT-em? Ile wstecz można je rozliczyć przed zarejestrowaniem firmy?

Pozdrawiam
Jacek
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...