Admin Księgowość Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Badania pokazujące, że w wyeksponowaniu oferty w dużym stopniu może pomóc reklama online, dotyczy to oczywiście także branży budowlanej. Jak przedstawiają się szacunkowe koszty oraz przewidywane efekty takiej kampanii pod kątem tej branży? Powrót do artykułu: Czy warto inwestować w reklamę online w branży budowlanej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lab Interactive Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Dobra reklama internetowa zawsze się zwróci. Odpowiednio stargetowana da wysoki zwrot. Zapraszamy do Lab Interactive, labinteractive.pl. Pomożemy w budowie wizerunku Twojej firmy w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcik2106 Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Zgadzam się z poprzednim komentarzem. W dzisiejszych czasach reklama decyduje o wielu aspektach wybierania firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Posiadam firmę budowlaną gdzie działam na terenie Gdańska, korzystam z pozycjonowania lokalnego w firmie nowapozycja Karol Damps. Koszty wydane na pozycjonowanie i inne reklamy w internecie zwracają mi się kilkukrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek O Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Zdecydowanie takie pozycjonowanie i reklama internetowa, szczególnie w takiej branży przynoszą duże korzyści. Każdy szuka tego typu firm w internecie, więc warto sprawić by twoja strona była jak najwyżej na liście wyszukiwania. Pomóc ci w tym może firma skuteczni.pl, która odpowiednio zoptymalizuje stronę oraz podniesie jej wartość wyszukiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel29 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Oczywiście, że takk. Statystyki nie kłamią. Około 80% ludzi szuka informacji w sieci. Jeśli nie ma Twojej firmy w internecie to pozostaje tylko ustne polecanie - a to czasami za mało. Masz tutaj namiar na Green Parrot http://greenparrot.pl/nasza-oferta/seosem/ - agencję, która prowadzi kampanie marketingowe dla różnych branż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi