Kategorie
Skocz do zawartości

Marketing treści na rynkach europejskich – Najnowsze badania i statystyki


Rekomendowane odpowiedzi

Badania przeprowadzone w 2013 przez Marketing Sherpa świadczą o tym, że firmy tworzące treści służące do utrzymania regularnych kontaktów z klientami osiągają o 45% wyższy zwrot z inwestycji z działań związanych z posykiwaniem nowych klientów od firm, które tego nie robią. Aktualnie w Europie, około 48% internetowych budżetów marketingowych jest aktualnie przeznaczanych na działania związane z inbound marketingiem. Czy ten trend utrzyma się w przyszłości? Jakie korzyści można dzięki osiągnąć dzięki marketingowi treści? W jaki sposób przedsiębiorstwa oceniają jego skuteczność?

 

Powrót do artykułu: Marketing treści na rynkach europejskich – Najnowsze badania i statystyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lab Interactive
Chcesz by Twoja firma kojarzyła się z dobrą treścią, była zauważona w internecie? Zapraszamy do Lab Interactive. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu marketingu internetowego najwyższej jakości. Social media, buzz marketing, SEM i wiele innych nie mają przed nami tajemnic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...