Kategorie
Skocz do zawartości

Wizerunek firmy w Internecie


Rekomendowane odpowiedzi

Dwa słowa – „wizerunek” i „jakość”. Wizerunek odnosi się do całej firmy, jakość do jej oferty i obsługi klienta. Jeśli dbamy o te dwa elementy, nie ma możliwości by klient nam nie zaufał, nie zainteresował się naszą działalnością. Jak to wygląda w Internecie? Jak zadbać o widoczność naszej oferty w Internecie? Czym jest optymalizacja strony, a co na celu ma jej pozycjonowanie?

 

Powrót do artykułu: Wizerunek firmy w Internecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lab Interactive
Jeśli chcesz wypracować wizerunek firmy w internecie zgłoś się do nas. Nasza agencja marketingu internetowego Lab Interactive prowadzi szeroko rozumiany e-marketing taki jak m.in. marketing rekomendacji, blogi eksperckie, obsługę social media, a także SEM/SEO czy AdWords.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Ważnym elementem utrzymania wizerunku firmy jest utrzymania dobrej relacji z klientem, komunikacji na najwyższym poziomie. Przekaz marketingowy powinien być idealnie dopasowany do odbiorcy i tu świetnie spełnia się geotargetowanie jakie wykorzystuje SMSAPI, mocno polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Na dobrą sprawę na wizerunek firmy w sieci wpływa wszystko. Strona internetowa, oferta, jakość produktów, komunikacja z klientem itp - nie można zapomnieć o żadnym z tych elementów. Klienci mają również tendencje do czytania opinii w internecie na temat usług czy produktów firmy. A niestety, jak wiadomo - zadowolony klient powie o tym jednej osobie, a niezadowolony dziesięciu. Jeżeli chodzi o marketing internetowy to zleciłm to firmie zewnętrznej - cleveragency.pl. Prowadzą dla mnie stronę na fb, bloga i kampanie marketingu szeptanego. Wcześniej tworzyli dla mnie stronkę. Warto zainwestować w budowanie wizerunku, bo z pewnością przynosi to profity!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W dobie internetu i mediów społecznościowych bardzo łatwo o utratę dobrego wizerunku. W sieci niektóre informacje czy opinie rozchodzą się drogą wirusową. W serwisie Wiktor Przedsiębiorczy znalazłam fajny artykuł na ten temat http://wiktorprzedsiebiorczy.pl/jak-poprawic-wizerunek-firmy/. Dobrze jest rzucić okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

tak, to prawda, wszystkie firmy chcą dzisiaj docierać do klientów poprzez Social Media, usprawnia to obsługę, ale jest ryzyko ściągnięcia na siebie anonimowego hejtu. Przed decyzją o zakupie klienci najpierw sprawdzają opinie o firmie, tym bardziej jeżeli ma profil firmowy na Facebook'u, dlatego warto zadbać o pozytywny wizerunek. Mi kiedyś prowadziła wszystko agencja Conture i naprawdę byłem bardzo zadowolony, działali bardzo szybko, sprawnie i proesjonalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

kreowanie pozytywnego wizerunku firmy to jednoznaczne wskazywanie na wysoką jakość usług firmy. Ale tego nie osiągnie się przez tradycyjną reklamę, trzeba rozpuszczać wici w inny sposób. U nas w firmie postawiliśmy w tym celu na ogolnopolski certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca, który buduje zaufanie do nas dzięki czemu wzrasta konkurencyjność naszej firmy. I mamy z tego wiele innych korzyści wspierających nasz marketing smile.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy to nie wszystko. Ja osobiście przywiązuje dużą uwagę do reklamy swojego sklepu internetowego. Ciagle czytam o nowych formach reklamy, a także o zmianach w już obecnych formach reklamy. Kiedyś ograniczałam sie tylko do pozycjonowania swojego sklepu, ale od bodajże 2 lat inwestuje również w reklamy Shopping Ads , które rónież przynoszą mi sporo zysku. Niedawno trafiłam na ten artykuł http://feedink.com/pl/shopping-ads-launched-for-google-images-search/ , w którym opisane są zmiany w reklamach Google Shopping Ads na rynku amerykańskim. Jeśli te zmiany zostaną również wprowadzone w Polsce, to wzrośnie udział tych reklam w sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

na wizerunek składa się mnóstwo części i o każdą trzeba dbac codziennie a nie raz na jakiś czas jak się złapie jakąś firmę niejako "przy okazji" to kreowania. u mnie wszystko oparło sie na profesjonalnym oprogramowaniu, żeby nie było żadnych pomyłek w zamówieniach ani np. momentów w których klient nie może złożyć prawidłowo zamówienia bo coś tam. nie trzeba wybierać drogo, tylko mądrze. i dobrze zarządzać przede wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, moim zdaniem częściej to cena idzie w parze z jakością, miałem już jedno tanie oprogramowanie i jestem dość krytycznie nastawiony i właśnie dlatego obecnie szukam jakiegoś dużo lepszego i liczę się z koszami jednak tym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Boguśka

żeby było co pozycjonować dobrze żeby była strona internetowa na pozimie. bez tego to malo się uda w necie zdziałać. Mój mąż zlecił wykonanie strony firmie Zever i bardzo fajne to wyszło. to juz nie sa te czasy kiedy kleci sie chałupniczo stronkę samemu z darmowymi domanami.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W sumie to w dalszym ciągu nowość, ale chyba coraz lepiej rozumiana - https://www.wprost.pl/firmy-i-rynki/10049735/Employer-Branding-jak-i-gdzie-pokazac-ze-jestes-wiarygodnym-pracodawca.htmlPoważne firmy nie usuwają negatywnych komentarzy tylko prowadzą taką politykę, która sprawia, że problemy są szybko ucinane, kasowane, znikają. Lepiej odpowiadać niż usuwać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

W takim przypadku mogę po prostu polecić Wam agencję iWizerunek która zajmuje się właśnie ochroną wizerunki w internecie. Jeżeli szukasz sprawdzonej firmy do współpracy w tym zakresie to koniecznie zajrzyj wcześniej na ich stronę internetową https://iwizerunek.pl/ochrona-wizerunku/ gdzie dowiesz się trochę więcej na ten temat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W czasach błyskawicznie rozprzestrzeniających się informacji, nawet niewielki nieprzemyślany ruch może spowodować ogromne kłopoty wizerunkowe firmy. Przykładem jest chociażby Tiger i jego niestosowna reklama z Powstańcami... O tym, jak trzeba było później naprawiać, taki kryzys wizerunkowy, opowiada Igor Janke w wywiadzie Nie jest to proste, dlatego należy dokładnie przemyśleć każdą kampanię reklamową i dbać o jak najlepszy wizerunek w mediach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeżeli szukacie konkretnych podpowiedzi w zakresie skutecznych działań marketingowych to koniecznie zwróćcie uwagę na ofertę przygotowaną przez BuzzMarket którzy na pewno będą w stanie Wam pomóc. Tym bardziej, że na ich blogu będziecie mogli trafić na wiele konkretnych podpowiedzi m.in w zakresie e-mail marketingu - https://buzzmark.pl/2020/07/24/skuteczny-e-mail-marketing/ Pozdrawiam i udanego rozwoju życzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...