Skocz do zawartości


Zdjęcie

Magazyn dla małej firmy


wróć do serwisu Logistyka 19 odpowiedzi w tym temacie

#1 marek80

marek80

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 10 marzec 2015 - 09:47

Czy wynajęcie magazynu self storage to dobre rozwiązanie problemów magazynowych małej firmy?


Pozdrawiam

Marek https://simplyrent.pl/


#2 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 877 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 30 marzec 2015 - 18:31

Możliwe, ale z wynajmem to bywa różnie - zależy od czynszu - jak niski to warto. Jak będziesz szukał sprzętów na magazyn to zajrzyj sobie na http://www.log-system.pl/promocje.html



#3 Vegata45

Vegata45

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 35 postów
  • LokalizacjaOława

Napisano 03 kwiecień 2015 - 07:55

Magazyn to tylko podstwa, dobrze jest również zamówić monitorowanie aby wszystko dobrze działało, zaś firma mogła odnosić zyski, znajomy korzystał z firmy http://www.monitorowanie24.pl i do tej pory wszsytko im się układało :)


Cześć i czołem. Kluski z rosołem. Polecam Wam stronkę przyjeciela: http://www.trzypowody.pl


#4 PiotrMazur

PiotrMazur

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 03 kwiecień 2015 - 09:00

Dokładnie. System monitoringu jest obecnie bardzo ważny. Dzięki niemu jesteśmy w stanie kontrolować lokalizację swoich pojazdów, poziom paliwa, a także ogólny stan eksploatacji samochodu. 


Zamontuj nadajnik gps od GPS Guardian jako narzędzie pomocne w procesach logistycznych (śledzenie lokalizacji, kontrola poziomu zużycia paliwa).

 


#5 just.do.it

just.do.it

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 15 październik 2015 - 08:25

Ważne jest także aby sprawdzić jaki systemy sa w takim magazynie albo czy w ogóle maja jakąkolwiek automatyzacje np używaja przenośników rolkowych np. http://www.promus.ka...sniki-rolkowe czy wszystko trzeba robić ręcznie.

 

#6 Guest_Marc

Guest_Marc
  • Goście

Napisano 19 październik 2015 - 09:34

Zawsze lepiej jest wynająć magazyn.  Zdecydowanie jest to w perspektywie czasu po prostu bardziej opłacalne. Najważniejsze to tylko trafić na taką firmę która nie będzie dawała umowy z jakimiś kruczkami. Ja wynajmowałem w Operis i wszystko gra tak jak powinno.



#7 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 480 postów

Napisano 14 grudzień 2015 - 13:34

Lepiej inwestować w tabor niz w magazyny.



#8 Guest_sobek20

Guest_sobek20
  • Goście

Napisano 21 marzec 2017 - 14:00

Bardzo polecam tę firmę dmt.waw.pl mają powierzchnie magazynowe wraz z obsługa logistyczną. Posiadam u nich dwa magazyny i praca nigdy wcześniej nie była tak prosta, jaką jest teraz. Polecam 



#9 kamilm11

kamilm11

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 08:13

jasne, ze tak. szczególnie dla małej firmy o jakiej piszesz. ja polecam http://powierzchnie-...nie-produkcyjne - super współpraca, bez problemow 



#10 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 877 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 01 czerwiec 2017 - 14:12

Sprawdźcie także takie maszyny pakujące. Myślę, że w biznesie produkcyjnym warto zainwestować w tego typu profesjonalne maszyny. 



#11 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 449 postów

Napisano 10 lipiec 2017 - 22:11

Tylko jak ktoś nie wie czy magazyn będzie w ogóle potrzebny to po co go budować? Na początek możecie sobie wynająć po prostu halę namiotową - http://www.trans-hall.com.pl/jest to o wiele tańsze i daje możliwość przeanalizowania czy w ogóle potrzebujemy tego typu miejsce, jak duże i możemy sobie całość rozplanować nie ponosząc ogromnych kosztów bo budowa trochę jednak kosztuje.



#12 kamiloo

kamiloo

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 25 lipiec 2017 - 15:04

Wynajem magazynu to jedno. Istotne jest też jego wyposażenie i technologia, która zapewni bezproblemowe zarządzanie stanami. Zerknij na radiową identyfikację za pomocą urządzeń RFID. Tutaj znajdziesz więcej informacji.



#13 TMK

TMK

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 119 postów

Napisano 25 lipiec 2017 - 15:07

Jeśli już będziesz się decydował na magazyn, sprawdź sobie produkty od RESET2, które ułatwią Ci panowanie nad stanami magazynowymi ;)



#14 olsa99

olsa99

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 02 sierpień 2017 - 08:19

Jezeli taki magazyn się przyda to czemu nie:) A jak stoicie z wyposażeniem waszych firm. Czy aby na pewno wszystko co powinno znaleźć się w biurze tam się znajduje? Ja przez długi czas nie miałam ekspresu do kawy do firm w moim biurze jednak jak kupiłam go z http://yazamco.com.p...sy-do-kawy.html to dopiero zobaczyłam jaki był potrzebny. Bałam się, że się przegrzeje po pierwszym dniu :D



#15 Lamaner

Lamaner

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 12 wrzesień 2017 - 13:40

W magazynie przydadzą się różne folie stretch, taśmy pakowe itp, polecam zajrzeć do tego sklepu: kalena.pl  gdzie jest to wszystko dostępne od reki. Firma działa od 2007 roku i korzystam z ich usług praktycznie od początku. Nigdy nie było problemów z zamówieniem, a było ich naprawdę dużo. 



#16 marinet

marinet

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 18 wrzesień 2017 - 22:47

Gdybyś potrzebował jakiś maszyn do magazynu, które przeciez bardzo usprawniają pracę firmy to zerknij sobie na ofertę firmy Teknomatik. Poza gotowymi produkami mogą też zaprojektować maszyny według indywidualnych potrzeb klienta http://www.teknomati...nie-maszyn.html. To świetna opcja szczególnie gdy Twoja działalność wymaga jakiś nietypowych działań. 



#17 Guest_marek

Guest_marek
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2017 - 09:43

Też korzystam z usług logistycznych firmy dmt.waw.pl , jest świetna pod wieloma względami. Firma spod Warszawy jakby ktoś był ciekawy, ma wiele możliwości, każdy znajdzie cos odpowiedniego dla siebie w jej usługach.



#18 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 03 listopad 2017 - 08:08

Większość jednoosobowych działalności gospodarczych przez dłuższy czas swojego funkcjonowania obywa się bez powierzchni magazynowej. Siedziby takich małych firm często umiejscowione są w domu czy wynajętym pokoju, który pełni role biura i magazynu w jednym. Kiedy jednak firma się rozrasta pojawia się pilna potrzeba posiadania magazynu. Wynajem magazynów to operacja logistycznie skomplikowana i niestety kosztowna. Dlatego warto na samym początku określić jakiego magazynu szukamy i na jaki będzie nas stać. Ze strony http://www.uslugi-internet.pl/ dowiesz się jak wynająć magazyn krok po kroku. 



#19 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 134 postów

Napisano 10 listopad 2017 - 09:51

sporo magazynów jest na obrzeżach Poznania, dla firm transportowych i spedycyjnych to najlepsza lokalizacja bo zazwyczaj jest dobry zjazd na A2 z kierunku Warszawa i ze strony Niemiec. Firmy jak M&W Spedition nie muszą dzięki temu przeciskać się przez zatłoczone miasto tylko sprawnie zająć się transportem na zachód



#20 Wojtek541

Wojtek541

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 112 postów

Napisano 14 listopad 2017 - 20:12

Pamietaj, że nie tylko o magazyn, ale również warto zadbać o odpowiedni sprzęt, czyli wózki widłowe. Jeżeli na początek kupno to dla Ciebie zbyt duża inwestycja spróbuj może możliwości jakie daje firma Lemarpol czyli wynajem krótko i dlugoterminowy. Na magazynie maja ponad 350szt. Tego typu sprzętu, wystarczy więc jak się z nimi spotkasz i uzgodnicie wspólnie warunki. Fajnie że mają naprawde dobrych fachowców którzy na pewno pomogą podjąć Ci odpowiednią decyzję. Do tego zapweniają serwis i mają własny magazyn częsci zamiennych :)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych