Skocz do zawartości

Szkolenia dla kadrowych

wróć do serwisu Kadry 6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Ewelina

Guest_Ewelina
  • Goście

Napisano 09 marzec 2015 - 12:45

Cześć, jestem początkującą kadrową i chciałabym zapytać, jak to wygląda w pracy kadrowych - chodzicie na dodatkowe szkolenia? Opłacają je Wam raczej pracodawcy czy same sobie je wyszukujecie i opłacacie, a pracodawca daje Wam tylko dzień wolny? Jak wygląda to na Waszym przykładzie?

#2 marlon

marlon

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 93 postów

Napisano 12 styczeń 2016 - 23:04

Jeżeli chodzi o szkolenia biznesowe przeważnie opłaty leżą po stronie pracodawcy. Szkolenia z administracji otwarte oraz zamknięta, są dostępne na stronie http://www.szkolenia...a-administracji- poza tym firma organizuje także sesje coachingowe i wyjazdy integracyjne. Warto brać udział w takich przedsięwzięciach, można nauczyć się sporo nowych rzeczy.

#3 Guest_krasnal

Guest_krasnal
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2016 - 11:42

My wyjeżdzamy bardzo często na szkoleniam, ostatnio szefowi się spodobało w hotelu Ferdynand w Rzeszowie i tam najczęściej smile.png i prowadzi nam zawsze jakaś firma, i w sumie takie połączenie wyjazdu i szkoleń jest wg mnie super

#4 Guest_tadeek6

Guest_tadeek6
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2016 - 00:44

Też byliśmy w Ferdynandzie na szkoleniu. Obsługa bardzo dobrze się sprawdziła, szczególnie że było nas dobre 20 osób smile.png.

#5 Guest_tomaszszelek

Guest_tomaszszelek
  • Goście

Napisano 04 luty 2016 - 16:05

ogólnie Rzeszów się rozbudowuje i widać że coraz częściej są tam organizowane jakieś wydarzenia, większe eventy, konferencje. Trafił nam się niedawno wyjazd integracyjny właśnie do Rzeszowa i hotel na jaki trafiliśmy to wspominany Ferdynand, lokalizacja cud miód, panie w recepcji również tongue.png

#6 dores22

dores22

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 październik 2017 - 12:24