Skocz do zawartości


Szkolenia dla pracowników


wróć do serwisu Kadry 36 odpowiedzi w tym temacie

#21 moniczka12

moniczka12

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaŁódż

Napisano 12 lipiec 2017 - 09:55

My ostatnio mieliśmy w firmie takie szkolenie https://inprogress.p...iom-podstawowy/ oczywiście było ono dla wybranej grupy pracowników, ale z tego co wiem są bardzo zadowoleni. Firma Inprogress ma dość bogata ofertę szkoleń tematycznych więc warto przejrzeć ofertę. 



#22 karel

karel

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 97 postów

Napisano 04 wrzesień 2017 - 08:17

fajnie jest posłać pracowników na jakieś szkolenie z rozwoju osobistego. Dobry trener potrafi zmoywować lepiej niż podwyżka ;)  wiem co mówię bo byłam na sesji z http://www.modnyagent.pl/:) 



#23 Alllan

Alllan

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 06 wrzesień 2017 - 13:18

naprawdę przełomowy pomysł.



#24 Krystiaan

Krystiaan

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów
  • LokalizacjaToruń

Napisano 07 wrzesień 2017 - 09:52

myślałem, że dowiem się czegoś nowego ...



#25 Wing

Wing

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 09:43

Wpadłem na pomysł, aby każdy z pracowników przeprowadzał dla pozostałych pracowników szkolenie z dziedziny, którą się interesuje. Raz w tygodniu byłoby przeprowadzane szkolenie w godzinach pracy - trwałoby godzinę-dwie. To forma rozrywki i odpoczynku dla pracowników. Czy jako pracodawca mogę wpisać taki "przymus" do praw i obowiązków pracowniczych?

Na miejscu Twoich ludzi czułbym się jakbym wrócił do szkoły. "Nauczyciel kazał zrobić wypracowanie i wygłosić przed klasą". Może niech pracownik wykonuje obowiązki swojego stanowiska, a szkoleniem zajmą się profesjonaliści, którzy mają ogląd i doświadczenie oraz wiedzą na co zwrócić uwagę? Przy obsłudze klienta pracownicy mają różne doświadczenia i z pewnością od dawna dzielą się nimi między sobą. Jeśli chcesz lepszych efektów, zrób badanie obsługi klienta, jak tu: http://www.clientser...bslugi-klienta/. Wtedy masz porównanie jakości pracy do reszty rynku. A najcenniejsze będzie to, że takie firmy robią poważne i szczegółowe badania, więc dokładnie wiedzą na czym się skupić, gdy podchodzą do szkolenia. Masz edukację uzupełniającą niedociągnięcia, a więc lepszą jakość pracy i większe owoce.



#26 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17700 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 25 wrzesień 2017 - 10:12

Na miejscu Twoich ludzi czułbym się jakbym wrócił do szkoły. "Nauczyciel kazał zrobić wypracowanie i wygłosić przed klasą". Może niech pracownik wykonuje obowiązki swojego stanowiska, a szkoleniem zajmą się profesjonaliści, którzy mają ogląd i doświadczenie oraz wiedzą na co zwrócić uwagę? Przy obsłudze klienta pracownicy mają różne doświadczenia i z pewnością od dawna dzielą się nimi między sobą. Jeśli chcesz lepszych efektów, zrób badanie obsługi klienta, jak tu: http://www.clientser...bslugi-klienta/. Wtedy masz porównanie jakości pracy do reszty rynku. A najcenniejsze będzie to, że takie firmy robią poważne i szczegółowe badania, więc dokładnie wiedzą na czym się skupić, gdy podchodzą do szkolenia. Masz edukację uzupełniającą niedociągnięcia, a więc lepszą jakość pracy i większe owoce.

Wyszperałeś tekst 2,5 letni żeby wlepić gó...ny marketing?



#27 marikaa

marikaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 73 postów

Napisano 04 listopad 2017 - 15:18

Uważam, że jednak lepiej jest wysłać pracownika na profesjonalne szkolenie, bądź zaangażować go w projekt z którego wyniesie wiedzę i nowe umiejętności. Na przykład taki, prowadzony przez firmę GMC Poland. Jest to konkurs polegający na tym, że pracownicy firm bądź studenci tworzą kilkuosobowe grupy i za pomocą symulacji zarządzają firmą w sieci. Dzięki temu rozwijają swoje umiejętności zarządcze, umiejętności strategicznego myślenia, zarządzania zasobami, a także mają szansę wygrać ciekawe nagrody. Na stronie http://gmcpoland.pl/ znajdziesz więcej informacji.



#28 patrykklinkowski

patrykklinkowski

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 14 listopad 2017 - 09:06

a



#29 marcinkedzia

marcinkedzia

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 14 listopad 2017 - 09:26

Myślę, że świetnym rozwiązaniem jeżeli chodzi o wzmocnienie kompetencji kadry zarządzającej zakładu produkcyjnego, związanych z komunikacją, przywództwem oraz rozwojem pracowników, czyli z tzw. system 3M to polecam skorzystać z http://www.inquest.pl/. Fakt faktem, szkolenie trwało długo pracownika ale muszę powiedzieć, że szkolenie te przyniosło zamierzony efekt ;).



#30 hannaa89

hannaa89

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 88 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 30 listopad 2017 - 17:00

Warto posyłać pracowników na szkolenia, ale tylko na takie, które mogą przynieść firmie jakieś korzyści, oczywiście większe, niż koszty szkolenia. Jeśli rozważacie zmianę biura, to rozważcie posłanie pracownika na darmowe szkolenia prowadzone w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl - są bardzo przydatne przy zmianie biura, negocjacji warunków wynajmu, czy aranżacji.



#31 Guest_krzysiekk

Guest_krzysiekk
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2017 - 10:37

W mojej firmie takie szkolenia są przeprowadzane regularnie aby stale podnosić kwalifikacje pracowników. Kilka tygodni temu było szkolenie dla działu sprzedaży. Prowadziły je osoby z firmy vade.com.pl. W styczniu planujemy następne szkolenie dla osób pracujących na produkcji.



#32 tilos

tilos

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 15 styczeń 2018 - 10:42

Niektóre szkolenia takie jak bhp, ppoż czy z zasad udzielania pierwszej pomocy powinny być regularnie przeprowadzane w każdej firmie. Warto w tym celu zdecydować się na ofertę firmy zewnętrznej jak np https://www.bhp-center.com.pl/. Mają wieloletnie doświadczenie w branży i cieszą się dobrą opinią klientów. Może ktoś z Was miał już okazję się u nich szkolić ?



#33 Race

Race

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 15 styczeń 2018 - 11:57

a



#34 Shane

Shane

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 24 postów

Napisano 26 luty 2018 - 13:33

Wg mnie słaby pomysł, już lepiej jeśli mają te godzinę dwie zmarnować siedząc w pracy to ich w piątki wypuszczać o 2 godziny wcześniej do domu :P Serio, takie zabawy ok, czasami można ale nie co tydzień. Zwykli ludzie będą się bardziej stresowali niż przy tym bawili, tym bardziej, że jeśli ktoś nie ma szczególnych zainteresowań to co zaprezentuje? Jeśli już ma to być jakaś forma szkolenia, edukacji to lepiej wynajmij raz na kwartał prawdziwego szkoleniowca np z http://www.e-opex.plby poopowiadał pracownikom o jakichś nowych trendach w zarządzaniu, kontaktami z klientem, itp to dużo więcej da niż jakieś zabawy w szkolenia.



#35 Albercik

Albercik

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 42 postów

Napisano 03 kwiecień 2018 - 12:02

Nie wiem czy taki słaby - moim zdaniem każdy sposób na to, aby pobudzić trochę kreatywność w pracownikach jest ok. Oczywiście to powinno być trochę na podstawie tego czym się zajmuje firma, to po pierwsze, a po drugie dostosowane do pracownika - wiadomo że nie każdy będzie się w takiej formie dobrze czuł. Inna sprawa, że tak jak Shane pisze - czasem lepiej jest spróbować z prawdziwym szkoleniowcem - wiadomo że z wiedzy fachowca można więcej wyciągnąć. Jak już tak wszyscy polecają firmy, to ja ze swojej strony mogę podrzucić Wam szkołę trenerów http://moderator.edu.pl/ - generalnie szkolenia dla HR mają na wysokim poziomie (innych nie znam szczerze mówiąc). W każdym razie nie zamykajcie się na innowacyjne metody, bo ostatecznie cała grupa może z nich korzyść wyciągnąć.



#36 Drot

Drot

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 09 kwiecień 2018 - 17:54

Lepiej pracownikom dać dwie godziny relaksu w pracy niż cisnąć na przeprowadzanie bezcelowych szkoleń. Kup im konsolę do gier albo piłkarzyki cokolwiek co pozwoli im się odprężyć. Tego typu zabiegi, to już standard w firmach z nowoczesnym zarządzaniem personelem.



#37 DariuszP

DariuszP

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 78 postów

Napisano 16 kwiecień 2018 - 21:28

Szkoleniami zawodowymi zajmuje się także Ośrodek Szkolenia Zawodowego MAR-PLAST z Zabrza http://osz-marplast.pl/Są to  szkolenia  techniczne, np. z zakresu spawania stali oraz zgrzewania termoplastycznych tworzyw sztucznych. Firma dobrze przyucza, są fachowi i solidni, warto wziąć ich pod uwagę.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych