Skocz do zawartości


reklamacja torebki

reklamacja

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Niezgodna25

Guest_Niezgodna25
  • Goście

Napisano 16 luty 2015 - 22:46

Witam,

Mam problem i potrzebuje pomocy. W dniu 18 grudnia 2014r. kupiłam torebkę za 140 zł. Dostam po zakupie kwitek na to, że zakupiłam ową torebkę wraz z gwarancją na 12 msc. Po niecałym miesiącu zaznaczam 12 stycznia 2015- torbkę oddałam na gwarancję, gdyż przy uchach zaczął się próć szew podtrzymujące ucha. Reklamacja została przyjęta i po odbiór towaru miałam zgłoscić sie 2 lutego 2015 czyli po 14 dniach roboczych. Przy reklamacji zaznaczyłam, że chce naprawę lub wymiane na nową. 2 lutego zadzwoniła do mnie Pani z rana, że torebki nie bedzie bo wysłano ja do producenta do Francji i będzie do odbioru w czwartek 12 lutego. 13 lutego zgłosiłam się po odbiór i okazało sie, że torebka jest w prawie takim stanie jak ja oddałam. Nitki które były poprute zostały wycięte nożyczkami, a nawet jest dziurka mała przy szwach ktorej nie było. Nie przyjełam jej. Pqani sprzedawczyni próbowała dodzwonic sie do szefowej ale niestety miala telefon wyłączony. Po któtkim spacerze wróciłam i okazało się, że mogę ja znów reklamować i ewentualnie mogę zadzwonic do szefowej i porozmawiać z nia na temat zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy. Nie uczyniłam tego mowiąć do sprzedawcy że to niech oni do mnie zadzwonią bo to nie ja nawaliłam przy reklamacji. Zalożę się , że ta torebka nigdzie nie była tylko one same to wycieły a zwlekaly tyle żeby było to wiarygodne. Proszę o pomoc, jakich argumentów użyć i czym pogrozic im żeby oddali mi pieniądze......


 


#2 Guest_zester

Guest_zester
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2015 - 08:43

keira.com.pl - Ja osobiście kupowałem torebkę tutaj. sądzę, że warto.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklamacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych