Skocz do zawartości


Zdjęcie

Odpowiedzialność za produkt transportowany

zakupy przewóz towaru konsument odpowiedzialność sprzedawcy zakupy przez internet

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mariandru

Mariandru

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 13 luty 2015 - 09:29

Kupiłam towar ze sklepu internetowego. Zapakowany poprawnie, oznaczony naklejką "nie rzucać", opisany "sprawdź towar przy kurierze. nie miałam czasu rozpakować przy odbiorze. później okazało się , że w środku karteczka- towar sprawdzono przed wysyłką, ale towar uszkodzony. podobno w transporcie. Kto za to odpowiada?? (protokół szkody spisany). Czy sprzedawca jeszcze musi coś zrobić? odpowiada za uszkodzenie??





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zakupy, przewóz towaru, konsument, odpowiedzialność sprzedawcy, zakupy przez internet

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych