Skocz do zawartości


Zdjęcie

System alarmowy do biura - na co zwracać uwagę


wróć do serwisu Moja Firma 11 odpowiedzi w tym temacie

#1 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 545 postów

Napisano 08 luty 2015 - 08:57

Posiadamy wynajęte biuro w centrum dużego miasta. W sumie jest to 4 pomieszczenia o powierzchni około 140 m kw. W związku z tym, że sprzęt który tam przechowujemy nie należy do najtańszych zastanawiamy się nad montażem systemu alarmowego. Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie i na co zwracać uwagę przy jego wyborze?



#2 pepke

pepke

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 340 postów

Napisano 09 luty 2015 - 10:40

Najlepiej skonsultować się z jakimś monterem systemów alarmowych jakie rozwiązanie poleca. Pewnie będzie to Satel - jest to polski system, jeżeli zostanie odpowiedni zamontowany to jest właściwie nie do przejścia. Poza tym może posiadać szereg dodatkowych funkcjonalności np obsługę systemu ppoż, elementów automatyki. Można również zamontować moduł gprs który będzie powiadamiał o tym, że alarm został aktywowany lub że temperatura w obiekcie spadała lub wzrosła do określonego poziomu. Tutaj znaleźć można poczytać sobie o funkcjonalnościach takiego rozwiązania: https://www.mieszkaj...larmie-domowym/


Celem życia jest rozwój własnej indywidualności


#3 Guest_Krzys76

Guest_Krzys76
  • Goście

Napisano 27 luty 2015 - 16:49

Przede wszystkim na jakość. Uważam, że trzeba po prostu każdy powinien dopasować taki system alarmowy indywidualnie do potrzeb danego pomieszczenia. W firmie Atline mają sprawdzone rozwiązania i właśnie doradzają najbardziej korzystne



#4 DaniPedrosa

DaniPedrosa

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 09 marzec 2015 - 21:59

Przede wszystkim na jakość. Uważam, że trzeba po prostu każdy powinien dopasować taki system alarmowy indywidualnie do potrzeb danego pomieszczenia. W firmie Atline mają sprawdzone rozwiązania i właśnie doradzają najbardziej korzystne

Nie tylko alarm w biurze jest ważny ale też czystość  , należy pamiętać o regularnym sprzątaniu  

Warszawa oraz czyszczeniu wykładzin , http://nomal.waw.pl  

 .



#5 DaniPedrosa

DaniPedrosa

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 09 marzec 2015 - 22:01

Nie tylko alarm w biurze jest ważny ale też czystość  , należy pamiętać o regularnym sprzątaniu  

Warszawa oraz czyszczeniu wykładzin , http://nomal.waw.pl  

 .



#6 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 503 postów

Napisano 24 lipiec 2015 - 13:07

Przede wszystkim na jakość. Uważam, że trzeba po prostu każdy powinien dopasować taki system alarmowy indywidualnie do potrzeb danego pomieszczenia. W firmie Atline mają sprawdzone rozwiązania i właśnie doradzają najbardziej korzystne

 

To że system jest dostosowywany indywidualnie to obecnie norma, ale laik inaczej jakości nie sprawdzi. Dobrze żeby zaopatrzyć się i potem instalować takie systemy w miejscach sprawdzonych sami jakiś czas temu instalowaliśmy dość skomplikowany system alarmowy składający się zarówno z alarmu jak i kamer i powiem, że wybierać było w czym - http://ivel.pl/k146,...y-alarmowe.html laik jak zobaczy coś takiego to nie bardzo wie, jak to poskładać. U nas Ivel doradzili co i jak zrobić żeby nie było zbyt drogo, ale jednocześnie skutecznie. 



#7 eltrox_pl

eltrox_pl

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 06 sierpień 2015 - 08:38

najlepiej zwróć się do specjalistów z sieci eltrox.pl w całej Polsce mają 40 oddziałów dlatego zawsze możesz któryś odwiedzić, możesz również złożyć zapytanie drogą elektroniczną poprzez ich stronę. W każdym oddziale uzyskasz odpowiednie informację dzięki którym będziesz miał pewność że system będzie odpowiednio działał, warto im zaufać gdyż uczyniło to już wiele osób i są bardzo z tego zadowoleni. Każdy obiekt powinien być zabezpieczony indywidualnie ze względów zwiększenia bezpieczeństwa, w Eltrox-ie polecą Ci zaufanych instalatorów którzy będą w stanie podjechać na wizję lokalną i doradzą bezpośrednio sprzęt.


http://eltrox.pl - Porada + Projekt + Wycena = 0 zł Monitoring, Alarmy, Domofony SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ


#8 Wojtek541

Wojtek541

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 182 postów

Napisano 25 styczeń 2017 - 20:53

My mamy kamery KZ8 od JBP HD Camera. Rozdzielczość full HD, standard ONVIF, który umożliwia podłączenie do rejestratora bądź z rozbudową pamięci do 128GB. Masz detekcję ruchu z alarmem oraz dzięki diodom widoczność w ciemności do 15m. 



#9 Guest_ALKAM SECURITY

Guest_ALKAM SECURITY
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2017 - 22:57

Posiadamy wynajęte biuro w centrum dużego miasta. W sumie jest to 4 pomieszczenia o powierzchni około 140 m kw. W związku z tym, że sprzęt który tam przechowujemy nie należy do najtańszych zastanawiamy się nad montażem systemu alarmowego. Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie i na co zwracać uwagę przy jego wyborze?

Proszę o kontakt 601-388-138 wszystko wytłumaczę w zagadnieniu zabezpieczeń.



#10 DariuszP

DariuszP

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 86 postów

Napisano 18 wrzesień 2018 - 20:11

teraz firm duzo, to i łatwo o dobre warunki



#11 PaveloS

PaveloS

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 60 postów

Napisano 19 wrzesień 2018 - 13:53

U nas  jest system alarmowy, zresztą teraz nie wyobrażam sobie by ktoś w domu go nie miał. Nasz alarm instalowała warszawska firma  GOT http://ochrona-got.pl/  Sprawnie, szybko, cenowo dobrze.  Działa jak należy, sprawdzony przy próbie włamania.



#12 Amoniaczek2

Amoniaczek2

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 83 postów

Napisano 20 wrzesień 2018 - 08:32

Ja po akcjach z różnymi sprzętami mam stare telefony i zainstalowanego Alfreda na nich, każdy ruch i od razu powiadomienie na telefon mój i ochroniarza.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych