Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Rezygnacja z alimentów

alimenty rezygnacja

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Agata

Guest_Agata
  • Goście

Napisano 02 luty 2015 - 22:37

Dzień dobry,

bardzo proszę o odpowiedź, gdyż nie mogę nigdzie znaleźć satysfakcjonującego mnie rozwiązania. Chciałabym zrezygnować z alimentów. Mam 23 lata, od kilku miesięcy mam stałą pracę, dodatkowo studiuję dziennie. Cztery lata temu podałam sprawę do sądu o alimenty i od tej pory mój tata płaci je regularnie. Ostatnio doszłam z tatą do porozumienia i nie chcę pobierać od niego alimentów. Czy mam napisać jakiś wniosek? Gdzie mam go wysłać? Mam się zgłosić osobiście do sądu? Mogę to zalatwić bez wnoszenia jakiejkowiek sprawy?

Z góry dziękuję za pomoc,

Agata

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 03 luty 2015 - 20:42

Dzień dobry,

bardzo proszę o odpowiedź, gdyż nie mogę nigdzie znaleźć satysfakcjonującego mnie rozwiązania. Chciałabym zrezygnować z alimentów. Mam 23 lata, od kilku miesięcy mam stałą pracę, dodatkowo studiuję dziennie. Cztery lata temu podałam sprawę do sądu o alimenty i od tej pory mój tata płaci je regularnie. Ostatnio doszłam z tatą do porozumienia i nie chcę pobierać od niego alimentów. Czy mam napisać jakiś wniosek? Gdzie mam go wysłać? Mam się zgłosić osobiście do sądu? Mogę to zalatwić bez wnoszenia jakiejkowiek sprawy?

Z góry dziękuję za pomoc,

Agata

Wniosek do sądu o ustanie obowiązku alimentacyjnego.

#3 Sobi

Sobi

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 03 luty 2015 - 21:13

Wniosek do sądu. W wypadku porozumienia, pozytywne rozpatrzenie sprawy nie powinno stanowić problemu.

#4 Guest_Agata

Guest_Agata
  • Goście

Napisano 04 luty 2015 - 20:14

Dziękuję za odpowiedzi. Czy istnieje gdzieś wzór takiego wniosku? Znalazłam jedynie wzór pozwu o ustanie obowiązku alimentacyjnego, jednak w tej sytuacji nikt nikogo nie będzie pozywać.

#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście