Skocz do zawartości

Zdjęcie

Umowa zlecenie a zwolnienie lekarskie

wróć do serwisu Kadry 54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Kadry

Admin Kadry

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 515621 postów

Napisano 11 styczeń 2015 - 18:20

Czy osoba zatrudniona na podstawie umowy zlecenie jest objęta ubezpieczeniem chorobowym? Czy ma prawo do wynagrodzenia za czas przebywania na zwolnieniu lekarskim? Poniższy artykuł wyjaśnia, kiedy pracownik posiadający umowę zlecenie nabywa prawo do zasiłku chorobowego i na jakich zasadach.

Powrót do artykułu: Umowa zlecenie a zwolnienie lekarskie

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2015 - 18:20

mailem 13 dni zwolnienia.czy należy mi się chorobowe jeśli mam umowę zlecenie

#3 Guest_Daniel

Guest_Daniel
  • Goście

Napisano 14 marzec 2015 - 15:30

zachorowałem na ospę wietrzną, jestem studentem, umowa zlecenie, należy się chorobowe? Ta strona jest tak beznadziejna że niczego nie wyjaśnia

#4 koleżanka

koleżanka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 11343 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 14 marzec 2015 - 17:02

Przy zleceniu prawo do zasiłku chorobowego będzie miała osoba, która ze zlecenia opłaca składki społeczne, a przede wszystkim dobrowolną składkę chorobową.

Student ze zlecenia nie podlega żadnym składkom, a więc i nie ma prawa do zasiłku chorobowego.

Chyba niedokładnie czytałeś, bo już na samym początku jest tam napisane o studentach.

#5 Guest_Ola z Elementarza

Guest_Ola z Elementarza
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2015 - 21:44

Student, a nie potrafi czytać ze zrozumieniem...uśmiałam się po pachy!

#6 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2015 - 08:43

Może ktos wie jak jest naliczane zwolnienie lekarskie dla umowy zlecenie jeśli jest zatrudionych więcej niż 20 osób w firmie.Staram sie to wyjasnić lecz nikt nie jest mi w stanie wytłumaczyć nawet ZUS?

#7 Dorota

Dorota

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip