Skocz do zawartości

Zdjęcie

Własna działalność

własna działalność

wróć do serwisu Moja Firma 16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monika2806

Monika2806

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaŚwiebodzice

Napisano 08 styczeń 2015 - 22:07

Witam, czy przy zakładaniu własnej działalności występują ograniczenia wiekowe? Jaka działalność jest teraz opłacalna? Mam 20 lat, wykształcenie średnie, studiuję zaocznie, myślę o założeniu własnej działalności, co możecie polecić?

#2 koleżanka

koleżanka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 12502 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 08 styczeń 2015 - 22:31

jesteś pełnoletnia, więc działalność możesz założyć, ale nie wiem co ci można polecić 

#3 Guest_Alicja

Guest_Alicja
  • Goście

Napisano 11 styczeń 2015 - 17:48

Jeżeli nie wiesz co chcesz robić to nie masz co myśleć o działalności bo trzeba będzie ją zamknąć. Jeżeli wiesz tylko "glupio" pytasz możesz zakładać. A jeżeli myślisz ogólnie przyszłościowo ale teraz chcesz się po prostu o DG czegoś dowiedzieć to dużo czytaj w temacie - nie zaszkodzi. Możesz też pójść na jakieś kursy księgowania - wtedy zrozumiesz o co w tym wszystkim chodzi, co przedsiębiorca może, czego nie, jakie ma przywileje, jakie są obostrzenia. Możesz też ściągnąć sobie jakiś program księgowy w wersji testowej (R2księga jest na 60 dni) i tam próbować czytać i uczyć się księgować wirtualnie - znacząco pomoże ci to zrozumieć jak funkcjonuje firma i będzie to bardzo dobrą lekcją na przyszłość.

#4 lugola

lugola

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 12 styczeń 2015 - 21:53

możesz założyć własną działalność, może coś związanymi ze swoimi studiami, skoro zaocznie studiujesz to pewnie też pracujesz juz?

#5 Guest_kleofas

Guest_kleofas
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2015 - 16:18