Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Rozwiązanie stosunku pracy

Praca Prawo pracy

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Patrycja

Guest_Patrycja
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2015 - 20:47

Z dniem 01.05.2014 roku firma w której pracuję zmieniła właściciela. W jaki sposób pracownik może rozwiązać umowę o pracę jeśli w terminie dwóch miesięcy od przejścia do pracy pod szyldem tego nowego właściciela nie złożył wypowiedzenia z siedmiodniowym wyprzedzeniem?



#2 Witch

Witch

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 8914 postów

Napisano 03 styczeń 2015 - 12:36

wypowiedzenie z ustawowym terminem wypowiedzenia, porozumienie stron



#3 kudryk

kudryk

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 15 styczeń 2015 - 12:11

3 miesięczny okres wypowiedzenia chyba że w umowie masz inaczej lub za porozumieniem stron



#4 Guest_Krystyna

Guest_Krystyna
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2020 - 21:57

Prawo pracy niestety bywa dość skomplikowane i często zawiera różnego rodzaju kruczki. Dlatego lepiej samodzielnie nie kombinować, bo można narazić się na konsekwencje karne i finansowe. Dlatego przy tego typu wątpliwościach najlepiej jest skontaktować się z doświadczonym w tej dziedzinie adwokatem. Z pewnością w tym i innych przypadkach pomoże Wam Kancelaria Adwokacka Kuba Makoś  ul. J. H. Dąbrowskiego 20B, 15-872 Białystok. Z pewnością uzyskacie odpowiedzi z pierwszej ręki na te oraz inne zagadnienia, które Was nurtują. Dzięki temu będziecie na bieżąco i będziecie mogli podejmować właściwe decyzje.



#5 Guest_Robert

Guest_Robert
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2020 - 03:16

Polecam Kancelarię Adwokacką Kamil Wasilewski specjalizują się min. w prawie pracy. Kancelaria świadczy usługi na najwyższym poziomie.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Praca, Prawo pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych