Admin Moto Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Firmy z branży transportowej mają duże pole do popisu w kwestii obniżenia kosztów operacyjnych. Co zrobić, by obniżyć koszt działalności przedsiębiorstwa transportowego? Powrót do artykułu: Telematyka - jak znaleźć oszczędności w firmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość antek Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 można zaoszczędzić na rozwiązaniach dla flot czyli kontrolowanie wydatków i tras pracowników, warto zainteresować się takimi rozwiązaniami jakie oferuje choćby yanosik dla firm, czyli dostęp do pełnych analiz przejazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snt Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 To też zależy jakiej wielkości jest firma bo wielkie firmy inaczej będą szukać oszczędności mniejsze też inaczej. Np. małe firmy zmieniły troszkę miejsca poszukiwań klientów. Przykładowo na forum budowlanym powstał specjalny dział z ogłoszeniami transportowymi ale zamieszczanymi przez klientów, którzy szukają transportu do 3,5tony czy większego. W ten sposób małe firmy mogą zdobywać zlecenia bez żadnych pośredników, a tym samym ich zarobek jest większy. Jeśli chodzi o duże firmy to chyba bez kosztownych systemów informatycznych się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alek Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Duże oszczędności może dać firmie wdrożenie oprogramowania spedycyjnego, np. soot.pl Takie oprogramowanie umożliwia organizowanie aukcji ofert, co radykalnie może obniżyć koszty transportów. Do tego usprawnia pracę logistyków, dystrybutorów i zarządzanie podwórkiem. Korzyści moga być na prawdę duże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Odnośnie oszczędności w logistyce. Potrzebuje nawiązać współpracę z firmą, która zaopatrzy mnie w artykułu papiernicze i kaartony co ważne dostarczy mi je osobiście do biura oraz ma możliwość zamawiana towaru przez internet bo to dla mnie dośc wazny element. Znalezłem jedna firmę przykładową: http://www.rajapack.pl/opakowania-ozdobne/bibula-wypelniacze-ozdobne/bibula-gladka.html ale chciałbym mieć jeszcze z czym to porównać, dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Duże oszczędności może dać firmie wdrożenie oprogramowania spedycyjnego, np. soot.pl Takie oprogramowanie umożliwia organizowanie aukcji ofert, co radykalnie może obniżyć koszty transportów. Do tego usprawnia pracę logistyków, dystrybutorów i zarządzanie podwórkiem. Korzyści moga być na prawdę dużeLub po prostu korzystanie z programów i rozwiązań działających w chmurze. Zaczynając od różnego rodzaju metod archiwizacji danych po infolinie dla firm www.tidetelco.pl/produkty/polaczenia-przychodzace/infolinia które działają w chmurze. Tylko wszystko trzeba dokładnie przemyśleć, bo nie zawsze nowe rozwiązania mogą przynieść korzyści po uwzględnieniu kosztów zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eldem Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Oszczędności? Najlepiej LPG załozyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracownik księgowości Opublikowano 20 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Można też zaoszczędzić na pracownikach - ale oczywiście tych biurowych. Zamiast zatrudniać informatyków na etat można skorzystać z outsourcingu IT. Tutaj http://www.integratedsolutions.pl/pl/oferta/services/wsparcie-informatyczne-przedsiebiorstw/ firma Integrated Solutions ma w swojej ofercie coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MireczekW Opublikowano 21 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 aby z taką sprzedażą się teraz wybić trzeba próbować nowych sposobów. Moja znajoma chciała by wzrosła sprzedaż w jej sklepie internetowym i zdecydowała sie na outsourcing sprzedaży. To jeszcze mało popularna forma ale przynosi bardzo dobrze korzyści. Każdy przecież chce by nasza firma funkcjonowała jak najlepiej. O ile się nie mylę to jej pomagała ta firma http://www.msservices.pl/pl/outsourcing-sil-sprzedazy , mają już w tym doświadczenie i wiedza co robić by osiągnąć efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracownik księgowości Opublikowano 18 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 nie wiem czy to się opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elka2002 Opublikowano 18 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Trzeba na maxa korzystać z różnych ulg oraz znać przepisy prawa. Właśnie dlatego powinniśmy być stałymi gośćmi serwisu ekonomicznego A Ty?, na którym znajdują się porady podatkowe i księgowe. Szybko przekonacie się, że warto wchodzić na stronę http://aty.pl, bo to się opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek00 Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Ostatnio natknąłem się na bardzo fajny tekst dotyczący oszczędzania dzięki telematyce - czyli lokalizacji GPS w pojazdach między innymi. Zresztą cały blog ikola jest warty przejrzenia i wprowadzenia w życie :) Dużo przydatnych informacji dotyczący pracy fleet managera, zarządcy floty, a także porady dla małych firm. Bardzo mi się podoba coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozali33 Opublikowano 12 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Podobno IT pochłania sporą część budżetu firm. Myślę, że tutaj warto szukać oszczędności. Na stronie T-mobile dla biznesu są ciekawe artykuły w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bizon Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Można też zaoszczędzić na pracownikach - ale oczywiście tych biurowych. Zamiast zatrudniać informatyków na etat można skorzystać z outsourcingu IT. Ja też bym szukał oszczędności w sferze prac biurowych (oczywiście w odpowiednich branżach), ale nie na samych pracownikach, a na sprzęcie. Tylko że nie zawsze wiadomo, w czym dokładnie tkwi problem, pierwsze co należy zrobić, to audyt. My właśnie taką drogę przeszliśmy (punkt ksero), audyt ludzi z A4 Polska wykazał drobne, takie bym powiedział niepozorne niesprawności, a ich eliminacja znacznie przyspieszyła niektóre czynności w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tadeusz70 Opublikowano 4 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Outsourcing ogólnie bardzo się opłaca i pozwala sporo zaoszczędzić. Zarówno w zakresie iT czy np Call center czy help desk itd. Ja wspolacuje z firma www.ccig.pl/ , znacie moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Kędra Opublikowano 14 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Sam zastanawiam się, co sądzicie o założeniu infolinii w biurze, tego typu http://biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i-uslugi/telefonia-i-komunikacja/infolinia . Tak na dobrą sprawę, nawet w większych sklepach online byłoby to bardzo przydatne rozwiązanie, zwłaszcza, że ludzie bardzo cenią sobie dzisiaj wysoką jakość obsługi klienta. Jak oceniacie takie rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakarat Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Na pewno warto korzystać z darmowych wzorów umówi i formularzy. Tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/pobierz/umowy jest ciekawe rozwiązanie. Można tam pobierać wzory bezpłatnie i bez limitów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agus123 Opublikowano 24 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Mamy takie czasy, że wiele firm szuka oszczędności, a sposobem na to może być oszczędność energii. Ceny za prąd cały czas idą w górę, a rozwiązaniem może być kompensacja mocy biernej. W ten sposób ma się wpływ na zużycie energii, a za zbyt duży pobór można zapłacić kary finansowe. Szczegóły na ten temat uzyskacie ze strony firmy E.ON. Tutaj jest artykuł https://eon.pl/dla-biznesu/firmy-i-instytucje/baza-wiedzy/artykuly/kompensacja-mocy-biernej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi