Skocz do zawartości

prezent gwiazdkowy

wróć do serwisu Moja Firma 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_gringo

Guest_gringo
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2014 - 15:03

Gwiazdka tuż tuż a ja wciąż nie wiem co kupić synowi. Lubi dużo słuchać muzyki więc może jakieś słuchawki?? Nie znam się na tym specjalnie, polecicie coś?? Ważne żeby ciekawie wyglądały, nieszablonowo.

#2 alf

alf

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 424 postów

Napisano 11 grudzień 2014 - 09:52

A może jakieś ciuchy ? Jest to na pewno bardzo praktyczny prezent. Jeśli syn jest nastolatkiem to jakaś fajna koszulka na pewno mu się spodoba.

Możesz sobie zerknąć tutaj:

http://www.dilano.pl/ - w sklepie znajduje się bardzo duży wybór przeróżnych koszulek tak więc jestem pewien, że na pewno powinieneś dobrać coś odpowiedniego dla dziecka.

Jakiś czas temu sam zresztą zamówiłem tam ubrania dla dzieciaków na gwiazdkę. Dla młodszego dwie koszulki, dla starszego taką bluzę:

mens-heather-hoody-60-40_1_medium.jpg

#3 Guest_gringo

Guest_gringo
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2014 - 23:54

Dzięki, ale prezent już zakupiony smile.png kupiłem w końcu w ispocie słuchawki marki akg (upatrzyłem je w katalogu świątecznym w dodatku do newsweeka) myślę, że syn się ucieszy.

#4 Guest_Miła

Guest_Miła
  • Goście

Napisano 10 marzec 2017 - 21:47

Praktyczne prezenty są w porządku, ale jako dodatki;) Wiadomo, że dziecko bardziej ucieszy się z jakiejś zabawki czy gadżetu. Dodatkowo można jedynie coś dorzucić, np. jakieś skarpetki wysokiej jakości, może takie jak u www.superjumper.pl smile.png

#5 Ombre_Clothing

Ombre_Clothing

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 10:40

Jeżeli syn słucha muzyki i wiesz, że słuchawki by my się przydały to masz sprawę jasną smile.png Ważne aby prezent był praktyczny.